Jump to content

Jacky-2007

Recommended Posts

  • Reacties 199
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    32

  • Phoenyxar

    10

  • EazyEvert

    10

  • KenRosenburg

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hij is dan inderdaad wat bijgekomen.

Trouwens, die gast heeft gelijk twee horloges aan? Of is het ene een armbandje? Viel me even op.

Aan zijn rechterhand zit volgens mij iets van een zweetbandje en aan zijn linker een horloge denk ik.

De oren en de neus zien er ook wel een beetje anders uit dan die van CJ.

Link to comment
Delen op andere websites

In de trailer rond 1.06, die in het steegje weg rendt, heb ik een een vriend van mij zoon idee van CJ. Maar dat weer ik niet zeker.

Ik denk het niet, of hij moet een veel dikker hoofd hebben gekregen, deze bedoel je toch?

4eb1b69b90e1b-cjguy.png

Een uitstekend voorbeeld van het idee dat alle negers op elkaar zouden lijken.

Dit is dus geen CJ. Hij is zwart, en hij heeft een wit hemdje aan. Daar houdt de vergelijking op.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou dan zo gauw dan even niet weten wie je bedoelt, mochten er toch mensen terug komen zijn het denk ik eerder personages maar geen protagonisten.

Ja, protagonisten komen inderdaad amper terug. Alhoewel... Claude komt wel even voor in San Andreas. Al kan je dat niet 'terugkomen' noemen, maar eerder een voorgeschiedenis.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is dus geen CJ. Hij is zwart, en hij heeft een wit hemdje aan. Daar houdt de vergelijking op.

En hij heeft een riem.

Maar als SA in 1992 speelt, en V in de huidige tijd, zou het de zoon van CJ kunnen zijn.

Dacht ik ook aan, maar ik zou er niet teveel op hopen...

Link to comment
Delen op andere websites

O, maar dat hoop ik ook niet. Ik zeg alleen dat het in theorie zou kunnen. Doe mij maar allemaal nieuwe personages.

Ja, nieuwe personages zijn altijd leuk. Al zullen er sowieso wel een paar terugwijzingen zijn. Toch op zijn minst naar CJ als we weer in Los Santos zitten

Link to comment
Delen op andere websites

en dit?

En dit? Dit is een afbeelding van Toni Cipriani, een hoofdpersoon uit een andere GTA. Wat is je punt? Als je bedoelt dat hij ook zou lijken op die man uit de trailer: nee, dat lijkt 'ie niet. En nogmaals: er gaan echt geen personages uit de III-era terugkeren in een nieuwe GTA. Daar durf ik heel wat geld op in te zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de wat oudere man helemaal niet op Tommy Vercetti lijken, en geloof er dan ook absoluut niet in dat Tommy een rol heeft in GTA V. Daarnaast zou het sowieso heel vreemd zijn als Rockstar de verhalen van het III-era gaat verweven met de nieuwere GTA's. Dat deel van de GTA-historie is volgens mij helemaal afgesloten.

Helemaal mee eens. Ik denk dat iedereen denkt dat het Tommy is omdat iedereen wilt dat het Tommy is. Nostalgie en al :) Hoewel ik niet denk dat het Tommy is zou ik het ook wel leuk vinden natuurlijk ;) zou zeer vertrouwd aanvoelen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...