Jump to content

Jacky-2007

Recommended Posts

  • Reacties 199
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    32

  • Phoenyxar

    10

  • EazyEvert

    10

  • KenRosenburg

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

De hoofdrolspeler is volgens mij deze kerel:

2z9juzc.jpg

Verder dacht ik Niko ook nog ergens gezien te hebben.

Dit.

Toen ik dit zag was het eerste wat ik dacht "Hee dat is net Grove Street.... WACHT DAT IS CJ.. Oh en HEE dat is Tenpenny! Oh en dat is ZEKER weten dan Pulaski!"

Waarom weet ik niet, want als dat zo is loopt Rockstar wel erg tegen hun eigen verhaal in te spelen: Tenpenny is dood na San Andreas en ik zou me er ERG over verbazen als GTA 5 zich afspeelt voordat CJ naar Liberty City gaat. Lijkt me een beetje vreemd :puh:

Wat ik echter wel zeker weet is dat Rockstar deze scene erin heeft gezet zodat fans deze personen, al dan niet correct, erin zouden herkennen. De hele scène is té toevallig gelijk aan het hele verhaal van San Andreas: 'n niet heel erg donker getinte neger in z`n witte hemdje(CJ), op de vlucht voor een vrij donker getinte agent(Tenpenny) en een blanke agent(eventueel Pulaski), dat moet gewoon Rockstar's hele idee achter die scene zijn geweest.

Overigens, ik vind wel dat we in GTA 5 een hele hoop verwijzingen naar gebeurtenissen uit San Andreas horen te vinden. B.v. verhalen Madd Dogg die bijna ten onder ging, Grove Street, het graf van CJ's moeder en verhalen over The Green Sabre zouden toch vast en zeker te horen moeten zijn, eventueel ook te zien moeten zijn op het internet in GTA 5. Waarschijnlijk helemaal niet verbonden met de nieuwe storyline, maar dat hoort toch gewoon zo? Als er in het echt b.v. zo`n verschrikkelijke schietpartij zou zijn in een crackhouse waardoor uiteindelijk een super corrupte agent zich de dood in rijdt, dan zou je daar 15 jaar later heus nog wel wat over horen. Vond het al erg slecht dat er in GTA IV geen terug-verwijzing was naar de bom die de brug vernielde in GTA 3!

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik echter wel zeker weet is dat Rockstar deze scene erin heeft gezet zodat fans deze personen, al dan niet correct, erin zouden herkennen. De hele scène is té toevallig gelijk aan het hele verhaal van San Andreas: 'n niet heel erg donker getinte neger in z`n witte hemdje(CJ), op de vlucht voor een vrij donker getinte agent(Tenpenny) en een blanke agent(eventueel Pulaski), dat moet gewoon Rockstar's hele idee achter die scene zijn geweest.

Wellicht, het is gewoon typisch aan R* om dit soort dingen te doen, dit is puur in de trailer gestoken zodat fans het zouden herkennen en verkeerde conclusies gaan trekken.

Natuurlijk horen enkele verwijzingen naar het verleden er wel bij, maar dit speelt zich natuurlijk wel af in een parallelle canon. Ik betwijfel dus of er wel een verwijzing in zit, maar ik hoop van wel, ergens een verborgen graf met een bekende naam op, wie weet. De map is nog wat groter dus hier gaan mensen ongetwijfelt jaren achter lopen zoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik echter wel zeker weet is dat Rockstar deze scene erin heeft gezet zodat fans deze personen, al dan niet correct, erin zouden herkennen. De hele scène is té toevallig gelijk aan het hele verhaal van San Andreas: 'n niet heel erg donker getinte neger in z`n witte hemdje(CJ), op de vlucht voor een vrij donker getinte agent(Tenpenny) en een blanke agent(eventueel Pulaski), dat moet gewoon Rockstar's hele idee achter die scene zijn geweest.

Wellicht, het is gewoon typisch aan R* om dit soort dingen te doen, dit is puur in de trailer gestoken zodat fans het zouden herkennen en verkeerde conclusies gaan trekken.

Natuurlijk horen enkele verwijzingen naar het verleden er wel bij, maar dit speelt zich natuurlijk wel af in een parallelle canon. Ik betwijfel dus of er wel een verwijzing in zit, maar ik hoop van wel, ergens een verborgen graf met een bekende naam op, wie weet. De map is nog wat groter dus hier gaan mensen ongetwijfelt jaren achter lopen zoeken.

Ja precies. Maar sowieso. Het zou echt gewoon gaar zijn als zoiets als Grove Street en CJ gewoon ineens nooit meer bestaan hebben of zo. Dat GS gesloopt zou zijn en alles, uiteraard, zou me niets verbazen, maar dannog was CJ eigenlijk de grootste gangster in San Andreas op het einde, dus daar hoort gewoon nog wel wat over te vinden te zijn. 'T beste zou eigenlijk zijn dat er gewoon een Cul de Sac is die Grove Street heet, waar nieuwere huizen staan, en dat Sweet z`n Greenwood er altijd staat(inclusief "Grove4L" nummerplaat) of zo... En dan misschien dat er nog steeds te zien is dat de railing van dat bruggetje over Grove Street ooit gerepareerd is(Nadat Tenpenny er met die brandweerwagen doorheen ging)... En dat er b.v. bij het crackhouse van Big Smoke nu een bouwplaats is of zo... En dat is alles, niet echt een verbintenis met de storyline maar qua map gewoon alsof alles wel echt heeft plaatsgevonden :)

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de livestream van IGN werd gezegd dat de onderstaande man héél veel op een oudere Tommy Vercetti leek, en eerlijk gezegd ben ik het helemaal met ze eens. Ik zou het geweldig vinden... Wat zeggen jullie?

TommyVercetti.jpg

eindelijk eens een ouder iemand, " iemand met experience "

wie weet kan je wel kiezen tussen characters ( nico, CJ en Tommy )

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Moest Tommy vercetti het hoofdpersonage zijn zou dit natuurlijk zeer tof zijn maar ik denk het niet.

Ik denk wel dat de "zakenman / vercetti lookalike" het hoofdpersonage word alhoewel het ook kan dat het hoofdpersonage gewoon nog niet voorkomt in deze trailer.

Het is meer een teaser dan trailer er valt qua personages nog niet zoveel op te maken vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja precies. Maar sowieso. Het zou echt gewoon gaar zijn als zoiets als Grove Street en CJ gewoon ineens nooit meer bestaan hebben of zo. Dat GS gesloopt zou zijn en alles, uiteraard, zou me niets verbazen, maar dannog was CJ eigenlijk de grootste gangster in San Andreas op het einde, dus daar hoort gewoon nog wel wat over te vinden te zijn. 'T beste zou eigenlijk zijn dat er gewoon een Cul de Sac is die Grove Street heet, waar nieuwere huizen staan, en dat Sweet z`n Greenwood er altijd staat(inclusief "Grove4L" nummerplaat) of zo... En dan misschien dat er nog steeds te zien is dat de railing van dat bruggetje over Grove Street ooit gerepareerd is(Nadat Tenpenny er met die brandweerwagen doorheen ging)... En dat er b.v. bij het crackhouse van Big Smoke nu een bouwplaats is of zo... En dat is alles, niet echt een verbintenis met de storyline maar qua map gewoon alsof alles wel echt heeft plaatsgevonden :)

Vind ook wel dat ze daar iets van moeten insteken. CJ moet toch echt wel zijn invloed hebben gehad op SA...

Trouwens, GTA V speelt zich waarschijnlijk een 20-tal jaar later af dan SA. Dus zou er op de plaats waar de crackhouse stond, wel al een nieuw gebouw zijn gebouwd ;p Maar goed... Tot zover de kleine details

Link to comment
Delen op andere websites

Dat uiterlijk en die tattoos doen me erg denken aan een bendelid van de Surenõs, een van actieve gangs rond LA. Maar omdat de huidskleur dan weer totaal niet op die van een Mexicaan lijkt... :7

Daar dacht ik ook gelijk aan. Misschien dat dat lid van 4chan wel eens gelijk kan krijgen..

Hij zei immers dat de hoofdrolspeler Spaans zou zijn, daar heeft die naar mijn mening veel van weg.

En hij zei ook dat het verhaal zich in 2012 af zou spelen, en als de game volgend jaar uit zou komen, zou dat ook werkelijkheid zijn..

Bewerkt: door VWO-er
foto > link
Link to comment
Delen op andere websites

Je hoeft niet echt slim te zijn om te voorspellen dat GTA V dit jaar al niet meer gaat redden, die uitspraak was aardig zinloos. De tattoos doen me inderdaad denken aan een Spaanse gang, maar de huidskleur doet me eerder denken aan een mix tussen een Afrikaan en een Chinees/Braziliaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hoeft niet echt slim te zijn om te voorspellen dat GTA V dit jaar al niet meer gaat redden, die uitspraak was aardig zinloos. De tattoos doen me inderdaad denken aan een Spaanse gang, maar de huidskleur doet me eerder denken aan een mix tussen een Afrikaan en een Chinees/Braziliaan.

Daar ben ik het mee eens, maar het was om aan te geven dat er mogelijk een kern van waarheid in dat gerucht kan zitten.

Ook zal het naar alle waarschijnlijkheid geen Braziliaan worden want er zijn weinig tot geen Braziliaans-gerelateerde gangs in South Central en rondom L.A.

Bewerkt: door sven0572
Link to comment
Delen op andere websites

De hoofdrolspeler is volgens mij deze kerel:

2z9juzc.jpg

Verder dacht ik Niko ook nog ergens gezien te hebben.

Ik denk dat de kans dat dit de protagonist is niet erg groot is, aangezien de stem bij de trailer totaal niet bij zo'n personage past. De stem vind ik na een paar keer geluisterd te hebben meer passen bij een blanke man, zwart haar, jaartje of 30/35.. :puh: Ben het er zeker niet eens dat het een gekleurde stem is, misschien nog een Spanjaard maar niet meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit net SA te spelen en zit in een missie met Ken Rosenberg en die zegt dat hij liever iets veiligs en saais zou willen doen en een gezin starten. Lijkt wel veel op wat ze zeggen in de trailer. Al lijkt de stem in de trailer totaal niet op die van Ken Rosenberg, maar het verhaal klopt wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit net SA te spelen en zit in een missie met Ken Rosenberg en die zegt dat hij liever iets veiligs en saais zou willen doen en een gezin starten. Lijkt wel veel op wat ze zeggen in de trailer. Al lijkt de stem in de trailer totaal niet op die van Ken Rosenberg, maar het verhaal klopt wel.

Het is lang geleden dat ik Sa gespeeld heb maar zei Ken Rosenberg niet eens (in 'the introduction') in een telefoongesprek met Tommy dat hij ook naar San And. moest komen of iets dergelijks??

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...