Jump to content

.Timothy

Recommended Posts

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    12

  • Jacky-2007

    7

  • Mythbuster

    4

  • Nissan

    4

Rijk persoon die wat rustiger aan wil doen maar dat het totaal niet lukt door de criminaliteit en hij er zelf ook instapt.

Het is een persoon met een gezin, wat aan het begin is af te leiden wat hij zegt.

Ik denk dat het een bizar verhaal wordt te vergelijken met TBOGT doordat de hoofdpersoon zo rijk is. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou mogelijk zijn dat je er 2 kunt spelen.

1: met het rijke persoon die het goeie leven opzoekt, maar er gebeurt iets mee verwacht ik. Waardoor die het crimineel wordt

2: die donkere die wegrent voor de politie, daar verwacht ik ook een verhaal bij.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou mogelijk zijn dat je er 2 kunt spelen.

1: met het rijke persoon die het goeie leven opzoekt, maar er gebeurt iets mee verwacht ik. Waardoor die het crimineel wordt

2: die donkere die wegrent voor de politie, daar verwacht ik ook een verhaal bij.

Ik zat bij die 2e gelijk te denken aan CJ die wegrent van Tenpenny! Dat zou pas chill zijn, Grove street :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou mogelijk zijn dat je er 2 kunt spelen.

1: met het rijke persoon die het goeie leven opzoekt, maar er gebeurt iets mee verwacht ik. Waardoor die het crimineel wordt

2: die donkere die wegrent voor de politie, daar verwacht ik ook een verhaal bij.

Ik zat bij die 2e gelijk te denken aan CJ die wegrent van Tenpenny! Dat zou pas chill zijn, Grove street :puh:

Ben wel benieuwd eigenlijk of de Grove.St nog bestaat. Ik neem aan dat het zich in het heden afspeelt. En SA was in 1992. dus who knows :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Zo zie ik het ongeveer voor me: de hoofdpersoon is iemand die een crimineel verleden heeft maar daar nu voor eens en voor altijd vanaf wil. Daarom is hij met zijn familie naar San Andreas verhuisd. Ik vermoed dat het de bergbeklimmer is die we zien in de trailer, waarmee de twee vrouwen dan zijn vrouw en kind zouden zijn. Waarschijnlijk is dat aan het begin van het verhaal: hij gaat met zijn gezin bergbeklimmen in Mount Chiliad. Maar ergens op die berg gaat het mis waardoor zijn vrouw, kind of beiden omkomt/omkomen. Hierna ontspoort hij weer totaal waardoor hij weer in het criminele circuit terecht komt, net als vroeger.

Dat lijkt me wel een goed verhaal :)

Link to comment
Delen op andere websites

Er is ook een theorie dat het zou gaan over het verschil tussen arm en rijk. In de trailer zie je rijke mensen die zich veel kunnen permitteren en dan de zwervers onder de brug, de bankovervaller en misschien de man die zijn huis verkoopt.

Hoe de storyline dan zou zijn, weet ik niet. Misschien een soort Robin Hood? Geld voor de armen, gestolen van rijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan het niet zo zijn dat, mochten we met meerdere personages kunnen spelen, je met een rijke hoofdpersoon en een arme hoofdpersoon kan spelen?

De rijke zakenman zou dan de rijke hoofdpersoon zijn en de donkere man die wegrent voor de politie in de steeg zou dan de arme hoofdpersoon kunnen zijn.

Dat zou dus ook een storyline met het verschil tussen arm en rijk en het gerucht van meerdere playable hoofdpersonen kunnen verklaren.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan het niet zo zijn dat, mochten we met meerdere personages kunnen spelen, je met een rijke hoofdpersoon en een arme hoofdpersoon kan spelen?

De rijke zakenman zou dan de rijke hoofdpersoon zijn en de donkere man die wegrent voor de politie in de steeg zou dan de arme hoofdpersoon kunnen zijn.

Dat zou dus ook een storyline met het verschil tussen arm en rijk en het gerucht van meerdere playable hoofdpersonen kunnen verklaren.

Ja. Ik denk wel dat er sowieso meerdere speelbare personages zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan het niet zo zijn dat, mochten we met meerdere personages kunnen spelen, je met een rijke hoofdpersoon en een arme hoofdpersoon kan spelen?

De rijke zakenman zou dan de rijke hoofdpersoon zijn en de donkere man die wegrent voor de politie in de steeg zou dan de arme hoofdpersoon kunnen zijn.

Dat zou dus ook een storyline met het verschil tussen arm en rijk en het gerucht van meerdere playable hoofdpersonen kunnen verklaren.

Ik heb liever een goed verhaal van 1 hoofdpersoon waar je lang bezig mee bent en je misschien in de middenmoot begint en je jezelf kunt opwerken tot rijke stinkert of tot een arme.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat hoop ik niet, ik blijf gewoon hopen op 1 hoofdpersonage net als in iedere GTA tot nu toe. Die episodes even buiten gelaten.

Ik hoop dat het een totaal nieuw verhaal word, wat niets met GTA IV en alle andere GTA's te maken heeft. In GTA IV beviel me dat ook al goed, eens een keer andere personages. Nu in GTA V wil ik dat rockstar nieuwe personages en een compleet nieuw complet in de GTA serie aan legt.

Als de namen van de auto's en alle andere voertuigen maar gewoon hetzelfde blijven vind ik het best, daar hoeven geen nieuwe personages en verhaal enz voor bij.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...