Jump to content

.Timothy

Recommended Posts

  • Reacties 748
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    97

  • thebig

    70

  • OG-J

    57

  • $NeoSyp$

    29

Top Posters In This Topic

Posted Images

ok, ik hoor nu iedereen praten over san andreas. Maar ik heb geen san fierro en las venturas gezien.. Ik heb eigenlijk ook liever Los Santos met landschap eromheen en alles super uitgewerkt en Los Santos super groot dan alle steden en dan wat kleiner allemaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Duidelijk Los Santos dus. Ik hoop wel dat San Fierro en Las Venturas zich er ook in bevinden. Ik heb er goede hoop op want ik zag een stuk autostrade die wegliep van Los Santos dus...

Verder was de omgeving heerlijk en wat een gigantische berg maat!

Link to comment
Delen op andere websites

Ter bevestiging trouwens dat de staat weer San Andreas heet: op 0:48 zie je een kenteken met daarop 'San Andreas'.

En Los Santos is ook weer de officiële naam van de stad, staat op een busje op 0:46 :)

EDIT: Kan het niet helemaal goed lezen, maar op hetzelfde busje staat op het kenteken volgens mij 'Los Puerta'. Dat zou kunnen betekenen dat er nu twee staten zijn, San Andreas en Los Puerta! Misschien is Los Puerta een GTA equivalent van Nevada of Mexico..? Mexico zou best logisch zijn, omdat die staat dan de deur ('Puerta') tot Mexico zou zijn.

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

AeroCool (gast)

Het ziet er allemaal wel mooi uit enzo, maar ik ben toch een beetje teleurgesteld: zo te zien zal het weer maar om één stad draaien, namelijk Los Santos. Ik hoop heel erg dat er nog andere San Andreas steden in blijken te zitten zoals San Fierro en Las Venturas, maar als ik het zo zie is het gewoon Los Santos met wat 'platteland' eromheen. Desalniettemin is het prachtig uitgewerkt! :D

heb jij niet gezien dat er ook bergen waren dus ik denk dat het gewoon om de map van gta sa gaat

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad Los Santos, met heel wat natuur eromheen, maar volgens mij zonder de andere steden uit San Andreas. Dat geeft niet, zolang de stad maar een stuk uitgebreider is dan in San Andreas.

Op nummerborden staat wel san andreas als ik het goed zag

Link to comment
Delen op andere websites

Dat ze alleen maar één stad hebben laten zien wil toch nog niet betekenen dat er maar één stad in voorkomt?

Er waren al geruchten dat er meerdere hoofdfiguren waren en dan zou het toch zo kunnen zijn dat elke hoofdfiguur

in één van de drie grote steden van de GTA:SA map woont!

In ieder geval, episch.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...