Jump to content

.Timothy

Recommended Posts

  • Reacties 748
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    97

  • thebig

    70

  • OG-J

    57

  • $NeoSyp$

    29

Top Posters In This Topic

Posted Images

Waarschijnlijk gaan de volgende trailers (want natuurlijk komen er meerdere) over de andere steden in San Andreas (San Fierro, Las Venturas). Misschien speel je dan ook als andere hoofdpersonen ofzo

Ik zag ook de Mile High Club uit het spel Just Cause 2. Mega easter egg dus. Hij stond op een affiche en je zag m in de lucht hangen in verschillende shots. (Mile High Club is een grote disco in een zeppelin)

Bewerkt: door exmpletree
Link to comment
Delen op andere websites

Eerlijk gezegd denk ik niet dat San Fierro erin zit. Denk maar logisch na: dat snelwegbord bij 0:31 staat ten zuiden van Los Santos, denk maar na: het is de Interstate 5 richting het noorden (interstates met oneven getallen zijn altijd noord-zuid wegen en met even getallen zijn het west-oost wegen). Aan de tekst 'downtown' te zien rijd je kennelijk richting Los Santos terwijl je naar het noorden rijdt, wat je dus ten zuiden van Los Santos plaatst. Ten zuiden van Los Santos zit dus hoogstwaarschijnlijk nog een stad (San Diego..?) Maar op het snelwegbord staat verder niet dat er nog een stad in het noorden ligt: Als San Fierro erin zou zitten zou dat wel op dat bord staan. Dus tsja, ik vrees dat er geen San Fierro in zit..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gok erop dat we heel de staat San Andreas als omgeving gaan krijgen.

Ten eerste: De nummerplaten van de autos hebben als kenteken 'San Andreas' zoals te zien op talrijke autos uit de trailer oa op deze.

Los Santos ligt dus zeker nog in de staat San Andreas.

schermafbeelding_2011-11-02_om_17.23.55.png

Ten tweede: De vegetatie die we gezien hebben in Los Santos zijn palmbomen, veel zon zee en strand. Kortom tropisch. Op een beeldje na, als ze in de bergen staan.

Die vegetatie lijkt op die van Yosemite National Park, dat ligt in de buurt van San Francisco (San Fierro dus). Let vooral op de bomen die we gezien hebben in de trailer.

Dat zijn helemaal geen palmbomen, maar lijken eerder op de sequoias kenmerkend voor Yosemite een de buurt van San Francisco.

schermafbeelding_2011-11-02_om_17.22.47.png

vergeleken met:

why-we-go-to-yosemite.jpg

Ten derde: In de trailer zien we de kenmerkende snelwegen van Los Angeles. De wegsignalisatie maakt duidelijk dat interstate 5 door Los Santos rijdt.

Interstate 5 bestaat werkelijk en doorkruist heel Californië: Link. Op onderstaand screenshot zien we dat die

snelweg ook de 'Los Puerta Freeway' genoemd wordt. In Los Angeles noemt men deze snelweg de 'San Diego Freeway'. Misschien zullen we in deze GTA ook in

San Diego kunnen spelen? San Diego zou dan ingame Los Puerta gaan heten. Los Santos blijft uiteraard Los Santos en niet Los Puerta zoals ik al op een website gelezen heb.

schermafbeelding_2011-11-02_om_17.23.23.png

Alleen achter Las Venturas is het nog gokken, daar ik heb nog geen aanwijzigingen van gezien. Misschien krijgen we wel 5 steden? California bevat zelf ook 5 grootsteden:

Los Angeles, San Diego, San Jose, San Francisco en Sacramento. Bovendien bevatte de eerste trailer van San Andreas ook alleen maar beelden van Los Santos dus wie weet

wat er ons nog te wachten staat :).

Link to comment
Delen op andere websites

Een ander weetje over de snelwegen: op 0:58 zie je een bord met interstate 2 erop, en dat is raar. Waarom is dat raar? Omdat intertstate 2 helemaal niet bestaat! Máár: het is wel een aanwijzing dat er nog wat ten zuiden ligt van Los Santos. Het zit zo: het interstate systeem is zó opgesteld dat lage evennummers in het zuiden zijn en hoge evennummers in het noorden. Interstate 2 zou hiermee dus een west-oostweg zijn die helemaal in het zuiden van de VS loopt. Oftewel: we komen héél zuidelijk in San Andreas (San Diego gok ik) én er is nog iets ten oosten daarvan! Misschien toch Las Venturas?

@OG-J: die ja-knikkers (oliepompen) zeggen weinig, je ziet dat ze op een heuvel aan de rand van Los Santos staan :puh:

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

Een ander weetje over de snelwegen: op 0:58 zie je een bord met interstate 2 erop, en dat is raar. Waarom is dat raar? Omdat intertstate 2 helemaal niet bestaat! Máár: het is wel een aanwijzing dat er nog wat ten zuiden ligt van Los Santos. Het zit zo: het interstate systeem is zó opgesteld dat lage evennummers in het zuiden zijn en hoge evennummers in het noorden. Interstate 2 zou hiermee dus een west-oostweg zijn die helemaal in het zuiden van de VS loopt. Oftewel: we komen héél zuidelijk in San Andreas (San Diego gok ik) én er is nog iets ten oosten daarvan! Misschien toch Las Venturas?

@OG-J: die ja-knikkers (oliepompen) zeggen weinig, je ziet dat ze op een heuvel aan de rand van Los Santos staan :puh:

Inderdaad, heb ik ook gezien, maar toch is er ook de Hydra, het is terug 'San Andreas' en dan kunnen ze moeilijk een luchtmachtbasis in Los Santos maken he :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben momenteel alleen nog maar zeker van Los Santos (de Hydra is voor mij geen bewijs voor Las Venturas) - ik sluit me eerder aan bij $NeoSyp$ (mogelijk een andere stad in het Zuiden, of mogelijk Oosten (omwille van de 2) dus San Diego... of Phoenix in het Oosten, maar dat is extreem ver naar het Oosten. Hte zou ook kunnen dat die Interstate richting het gebergte gaat (Zuidelijke Rocky Mountains)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik verwacht ook dat het nog een stuk groter is dan we nu hebben gezien, en als het lijkt.

Ik zag net een kaart ergens voorbij komen op het forum en dat leek me de kaart van V.(zou hem even zoeken en posten)

Als dat zo is is het inderdaad een stuk groter. Wat dacht je van al die bergen de woestijn en alles achter de stad...

Bewerkt: door GTARM
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...