Jump to content
Joriz

#GTAV Trailer online!


Daar is hij dan eindelijk. De eerste echte trailer van Grand Theft Auto 5 in HD. Zoals je in de trailer kan zien gaan we terug naar Los Angeles, of zoals het in GTA heet Los Santos. Onder de trailer zit de muziek van The Small Faces met het nummer Ogden's Nut Gone Flake.

Speciaal voor de mensen die elk HD detail van de trailer willen zien, zijn er ook GTA5 trailer screencaps online.

Wil je verder over de trailer doorpraten en heb je mooie details ontdekt dan ben je welkom in ons GTA5 forum.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Waarschijnlijk krijg ik nu een lading kots van andere forumleden over me heen, maarre.. ik vind de trailer eigenlijk niet zo heel bijzonder. Weinig spannends of vernieuwends te zien vind ik.

Maar goed, iets te vroeg om oordeel te vellen natuurlijk. Als dit net zo omvangrijk wordt als SA dan houd ik snel mijn smoel. Laat maar komen, die volgende trailers!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hij is weer episch! Wat een verandering met GTA IV en dan bedoel ik vooral de details! Kijk ook eens naar die ongelofelijk prachtige natuur en de bomen. Het detail bij de mensen! Mijn god wat een mooie setting. Op de politieauto staat trouwens gewoon Los Santos. Ik heb hem even frame voor frame afgespeeld. Hopen dat ie in april/mei uit komt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

WHOOEEOHOEHOEHOOOOEEEHOEHOEHOE!!! :cab:

Ben betere trailers van Rockstar gewend, maar de eerste trailer van IV was nog veel minder. Ziet er alsnog wel eeerug vet uit. Ook al veel info uit te halen! Ik zie na een keer kijken:

  • Hond
  • (kleiner) vliegtuig
  • BERGEN!!
  • ANDERE GROTE LANDSCHAPPEN!
  • De Hydra (Of ander straaljager) is TERUUUHUUUUG!
  • Awesome dingen :)
  • Nog veel meer maar dan moet ik de trailer nog een keer zien :)
  • mij deze game wel kopen
  • Vrrrrrr
  • geen info over op welke platformen de game uitkomt. Ben bang dat ik als tegenwoordig weer PC-gamer weer eens langer op de game zal moeten wachten.. :(

Jarno,

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een zeer levendige trailer. Het ziet ernaar uit dat Rockstar heeft geluisterd. Het gaat dus om een vader van een stel kinderen, die graag met pensioen wil gaan en het pad als familieman en huisvader zou willen volgen, maar daar niet aan toe komt. Ik ben blij dat er weer wat meer natuur in terug gaat komen. De mensen op straat hebben zo te zien een make-over gekregen. Ik zie tatoeages, laagjes kleding en verder veel variatie. Nu nog een aantal leuke shops om zelf te combineren. Zo te zien zijn niet alle zwervers meer afhankelijk van kartonnen doosjes, sommige hebben het geluk om in een tent wakker te worden. Buiten al deze dingen lijkt het erop dat Rockstar veel heeft meegenomen uit GTA San Andres. Ik zag men fitnessen, hopelijk kunnen we daar weer zelf mee aan de slag. Vliegtuigen, hydra's, helikopters waren niet nieuw, een zeppelin is dat daarentegen wel, zo ook dieren als een hond. Het stukje met de backpackers zag er geweldig uit, zocht al naar bigfoot, maar helaas.. Ze geven kleine kiekjes weg wat betreft de rest van de omgeving, maar zo te zien zijn veel leden al druk in de weer met het uitvogelen van de mogelijkheden. Voor nu, even genieten.

Dat viel mij ook gelijk op, veel verschil tussen de mensen en het ziet er ook levendig uit, kan in de game anders zijn natuurlijk, net als in het begin waar die jongen aan het hardlopen was en die meiden hem even na keken als dat in de game zou zitten is dat geweldig dan krijg je een echte goeie sfeer.

Vond het een fantastische trailer en er zit veel in om over na te denken!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

die eerste trailer is altijd maar een klein beetje laten zien.

ze wisten wel dat er gelijk vele mensen zouden kijken naar deze trailer ookal zou die heel slecht zijn.

1e trail is altijd een snelle eerste indruk maken en dan de titel.

de trailers erna gaan waarschijnlijk pas een beetje van het spel laten zien.

ik wil eigenlijk wel weten wie de hoofdpersoon zal zijn.

1 van de mannen met gedempte wapens uit dat busje komen met tassen om hun schouders. of die man die je naar de stad ziet kijken.

het is volgens mij niet zoals gta san andreas was: het leven in de bendes van los angeles. eerder het leven van een "normaal" iemand die in los angeles woont en last heeft van de bendes en de corupte politie??

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Net zoals met GTA IV gaat iedereen dit spel weer overhypen. Sorry dat ik het zeg, maar jongens kap daar eens mee, als je detail voor detail gaat uitgraven en gaat fantaseren over wat het kan gaan worden valt het uiteindelijk alleen maar tegen, en krijg je hetzelfde gejank als met GTA IV. (Toen was de story line ineens minder spectaculair, konden mensen het niet draaien omdat het te zwaar was, waren we weinig opties om Nico's uiterlijk te veranderen, kon men niet stunten zoals in San Andreas, Geen vliegtuigen, geen platteland, etc) Allemaal leuk en aardig, maar blaas het toch niet altijd zo op. Het enige wat we nu hebben gezien is nog niet eens 2minuten film, waarvan er nog teveel onduidelijk is.

Oh en lol @ de mensen die roepen dat ze San Andreas kunnen lezen op een nummer plaat; Lees het topic eens voor je iets post kinders.

Enne voor alle mensen die nog een faptop hebben met 2gb ram en een onboard videokaart met Windows Vista Home die net San Andreas hebben uitgespeeld, geef het op. Dit spel gaan jullie niet draaien. Mag ik deze graphics geloven dan zul je toch wel gauw 4/6GB werkgeheugen en een flinke videokaart minimaal nodig hebben.

Bewerkt: door Impulse_W

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Oh en lol @ de mensen die roepen dat ze San Andreas kunnen lezen op een nummer plaat; Lees het topic eens voor je iets post kinders.

Enne voor alle mensen die nog een faptop hebben met 2gb ram en een onboard videokaart met Windows Vista Home die net San Andreas hebben uitgespeeld, geef het op. Dit spel gaan jullie niet draaien. Mag ik deze graphics geloven dan zul je toch wel gauw 4/6GB werkgeheugen en een flinke videokaart minimaal nodig hebben.

Ik voel me eerlijk gezegd wel aangesproken..Ik heb 6 GB RAM, Intel Core i5 2410M 2.9 GhZ en een Intel Nvdea 525M. Met een iets sterkte videochip/kaart kan ik IV op high. Wat meer respect voor laptopgamers aub..:) Dat ik dit spel niet kan draaien besef ik maar al te goed..

Maarehh, de PS3 kan IV aan op medium. Hoe de fuck zou een PS3 dit aankunnen terwijl je je pc zeker moet upgraden(vele gamers toch) om dit spel fatsoenlijk te spelen? Iets om over na te denken..

Bewerkt: door MegaPilot

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Oh en lol @ de mensen die roepen dat ze San Andreas kunnen lezen op een nummer plaat; Lees het topic eens voor je iets post kinders.

kan je dit plaatje lezen

of deze

en deze zegt wel genoeg hoop ik

ik zeg hiermee niet meteen dat het in San Andreas is omdat dat de staat is waar Los Santos ligt maar op de kentekens staat dus duidelijk wel San Andreas

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Oh en lol @ de mensen die roepen dat ze San Andreas kunnen lezen op een nummer plaat; Lees het topic eens voor je iets post kinders.

Enne voor alle mensen die nog een faptop hebben met 2gb ram en een onboard videokaart met Windows Vista Home die net San Andreas hebben uitgespeeld, geef het op. Dit spel gaan jullie niet draaien. Mag ik deze graphics geloven dan zul je toch wel gauw 4/6GB werkgeheugen en een flinke videokaart minimaal nodig hebben.

Ik voel me eerlijk gezegd wel aangesproken..Ik heb 6 GB RAM, Intel Core i5 2410M 2.9 GhZ en een Intel Nvdea 525M. Met een iets sterkte videochip/kaart kan ik IV op high. Wat meer respect voor laptopgamers aub..:) Dat ik dit spel niet kan draaien besef ik maar al te goed..

Maarehh, de PS3 kan IV aan op medium. Hoe de fuck zou een PS3 dit aankunnen terwijl je je pc zeker moet upgraden(vele gamers toch) om dit spel fatsoenlijk te spelen? Iets om over na te denken..

Geloof me, je zal deze game zeker kunnen draaien.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Oh en lol @ de mensen die roepen dat ze San Andreas kunnen lezen op een nummer plaat; Lees het topic eens voor je iets post kinders.

kan je dit plaatje lezen

of deze

en deze zegt wel genoeg hoop ik

ik zeg hiermee niet meteen dat het in San Andreas is omdat dat de staat is waar Los Santos ligt maar op de kentekens staat dus duidelijk wel San Andreas

Lijkt eerder San anyoners te staan of heb je zo'n progama waarmee je afbeeldingen scherper mee kunt maken :?

even met 375% uitvergroot ik kan hier geen Sanandreas van maken :?

naamloosti.png

(Sorry dat de afbeelding te groot is maar ik vind toch wel even een belangrijk puntje ondaks zijn formaat)

Bewerkt: door P.ZAAL

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...