Jump to content
Joriz

#GTAV Trailer online!


Daar is hij dan eindelijk. De eerste echte trailer van Grand Theft Auto 5 in HD. Zoals je in de trailer kan zien gaan we terug naar Los Angeles, of zoals het in GTA heet Los Santos. Onder de trailer zit de muziek van The Small Faces met het nummer Ogden's Nut Gone Flake.

Speciaal voor de mensen die elk HD detail van de trailer willen zien, zijn er ook GTA5 trailer screencaps online.

Wil je verder over de trailer doorpraten en heb je mooie details ontdekt dan ben je welkom in ons GTA5 forum.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Echt goeie trailer, ik had ook wel verwacht dat hij goed zou zijn. De stad is leuk, ik hoop dat het volledig met san andreas is. Maar met los santos kan ik ook wel tevreden zijn als hij maar opnieuw wordt gemaakt zoals gta iv. Verder denk ik dat het wel het gta iv era is, ik heb namelijk een ecola gespot. IK hoop dat hij snel uitkomt maar niet te snel. het zou wreed zijn als de mobiel terugkomt met verbeteringen. Maar goed, het is afwachten.

Bewerkt: door nnnnnn

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

nummerplaat blauwe auto: San Andreas boven de nummers staat er in sierlijke letters San Andreas

muren onder een brug: Los Santos in grote graffiti letters

bord bij het strand: Los Santos

snelweg bord: Los Puerta Fwy

kranen: LS Port < Los Santos Haven

blauw busje met 3 gasten: Los Santos op het busje

overduidelijk dat de eerste trailer dus over Los Santos gaat, en misschien het spel alleen, maar dat zien we wel als er nog andere trailers komen

Het aanzien van de stad lijkt me erg groot en wijd, dus misschien toch een wijdere omgeving dan alleen Los Santos.

een rode auto waar het dak van open en dicht kan

een hond op het begin in het filmpje

en zeer zeer zeer mooie graphics

Dus kortom, ik denk dat dit een ontzettend mooie en vooral toffe game wordt!

we zullen zien en wordt zeer zeker vervolgd dus :$

post-130664-1320254186,65.png

post-130664-1320254205,31.png

post-130664-1320254219,7.png

post-130664-1320254231,28.png

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zeker een mooi spel, ook dat er weer vliegtuigen in zitten vind ik helemaal geweldig. Op het einde zag ik ook nog een vliegtuig dat in GTA San Andreas de shamal was en nu dus blijkbaar ook weer terug is. Ik herken vele zaken uit de oude GTA San Andreas zoals Los Santos (downtown), Bone County etc en ik vermoed ook wel dat San Fierro ook weer van de partij is. Ik denk dat er qua map zelf natuurlijk veranderingen zijn zoals bij Liberty City maar dan in mindere mate.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Er gaan volgens mij veel verschillen inzitten net als bij IV hoor. In de Rotterdam Tower hangt een gravure omhoog waar Los Santos-San Fierro-Las Venturas afzonderlijk worden getoond, wat mij doet denken dat het ook afzonderlijke GTA's worden, wat ik beaam. Ook vindt IV zich in een andere canon dan III - dus hierdoor verwacht ik meer breuken met het verleden als iedereen wil. Maar ik vind dit wel goed, zonder te breken met het verleden is er geen ruimte voor vernieuwingen, noch qua verhaallijn, map, wapens, voertuigen. Ik kijk met veel zin uit naar de volgende trailer (niet dat we snel het spel daadwerkelijk gaan kunne spelen...)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...