Jump to content
Joriz

#GTAV Trailer online!


Daar is hij dan eindelijk. De eerste echte trailer van Grand Theft Auto 5 in HD. Zoals je in de trailer kan zien gaan we terug naar Los Angeles, of zoals het in GTA heet Los Santos. Onder de trailer zit de muziek van The Small Faces met het nummer Ogden's Nut Gone Flake.

Speciaal voor de mensen die elk HD detail van de trailer willen zien, zijn er ook GTA5 trailer screencaps online.

Wil je verder over de trailer doorpraten en heb je mooie details ontdekt dan ben je welkom in ons GTA5 forum.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Oh en lol @ de mensen die roepen dat ze San Andreas kunnen lezen op een nummer plaat; Lees het topic eens voor je iets post kinders.

kan je dit plaatje lezen

of deze

en deze zegt wel genoeg hoop ik

ik zeg hiermee niet meteen dat het in San Andreas is omdat dat de staat is waar Los Santos ligt maar op de kentekens staat dus duidelijk wel San Andreas

Lijkt eerder San anyoners te staan of heb je zo'n progama waarmee je afbeeldingen scherper mee kunt maken :?

even met 375% uitvergroot ik kan hier geen Sanandreas van maken :?

naamloosti.png

(Sorry dat de afbeelding te groot is maar ik vind toch wel even een belangrijk puntje ondaks zijn formaat)

als je naar de derde kijkt kan je toch niet zeggen dat er wat anders staat, zoals ik al zij de staat waar los santos in ligt san andreas, in de VS staat de staat op de kentekens.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Geef mij toch maar Ogden Nuts Gone Flake op de achtergrond. Bovendien kan je niet iedereen zijn wie je wil, zoals het filmpje zei. Het vak van crimineel wordt je ietwat opgedrongen. Misschien zou het wel leuk zijn dat ze dingen als politie en brandweer nóg verder uitbreiden en nog andere dingen (misschien auto's parkeren, zoals in SA.)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...