Jump to content

.Timothy

Recommended Posts

  • Reacties 288
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    31

  • Phoenyxar

    29

  • Faenty.

    12

  • blackops

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zie ook op die site :

28vrmeo.jpg

Kapowitz is met zijn geld naar Vice City getrokken om er een wapen- en likeurwinkel te starten, weinig kans dus. Het lijkt me meer een gewone (random) zwerver.

Op de radio heb ik horen zeggen dat sommigen er Nico in zien, hoofdpersonage uit GTA IV. Ik heb GTA IV niet gespeeld, maar hij lijkt er niet op...



Jerry Kapowitz, als zijn geld verspild
Link to comment
Delen op andere websites

In Downtown LS staat z'on gebouw in aanbouw, volgens mij zie je dat gebouw in een paar shots later meer 'afgemaakt'

Er kan dus weldegelijk een normaal tijdverloop inzitten met verschillende seizoenen etc. (verwacht geen sneeuw, dat kent Californie niet :? )

Link to comment
Delen op andere websites

mijn pc zou het sowieso niet kunnen dragen, maar ik ga het toch hoogstwaarschijnlijk voor ps3 kopen. Zal wel even wennen zijn qua besturing en ik twijfel of ik wel snel ga kunnen richten met die joysticks. Al zal het na een tijdje vast wel lukken...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben dus even gaan kijken en zag dat GTA IV (kan fout zitten) op de E3 2006 aangekondigd werd met release datum.

In alle trailers van GTA IV stond geen release datum (behalve de laatste maar toen was hij al aangekondigd) dus IK denk dat we tot de E3 2012 moeten wachten (kan ook heel fout zitten). En ik verwacht de volgende trailer over ongeveer 3 á 4 maanden omdat dit bij GTA IV ook zo het geval was, er zaten steeds 3 tot 4 maanden tussen ongeveer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben dus even gaan kijken en zag dat GTA IV (kan fout zitten) op de E3 2006 aangekondigd werd met release datum.

In alle trailers van GTA IV stond geen release datum (behalve de laatste maar toen was hij al aangekondigd) dus IK denk dat we tot de E3 2012 moeten wachten (kan ook heel fout zitten). En ik verwacht de volgende trailer over ongeveer 3 á 4 maanden omdat dit bij GTA IV ook zo het geval was, er zaten steeds 3 tot 4 maanden tussen ongeveer.

Dit dacht ik eerst ook maar:

GTA IV werd met veel heisa aangekondigd (hieperde piep hoera er komt een nieuwe gta)

GTA V werd erg rustig een week voor de trailer aangekondigd

Tussen de aankondiging en de eerste trailer van IV zat erg veel tijd

Dat is nu niet het geval

En (zoals is al eerder zij) IV trailer 1 en 2 zagen er veelbelovend uit maar je zag wel dat er nog veel opgeknapt moest worder (Kom op geef maar toe :$ ) dat gevoel heb ik tenminste nu niet

Het verhaaltje loopt vast anders af, als je het mij vraagt

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...