Jump to content

Iphone Ipod en Ipad uit DFU Modus Krijgen


GTAisgang

Recommended Posts

hallo mensen, in deze tut laat ik zien hoe je je Iphone Ipod of Ipad uit DFU modus krijgt,

veel mensen gaan per ongeluk in DFU modus en op veel sites staat dat je moet restoren/herstellen! dat hoeft natuurlijk niet, maar als het echt niet lukt raad ik je aan je iDevice tóch te herstellen

je doet het volgende, als je Idevice in DFU Modus staat:

1. plug je iDevice in op de computer

2. houd de home knop en de aan/uit knop beide tegelijk ingedrukt!

3. wacht tot er een appel op je scherm komt, en je bent eruit!

ik hoop dat ik er sommige mensen mee help!

even een foto tut:

houd je vingers zo en druk de knoppen in:

1-6.png

en als dit komt ben je klaar:

2-6.png

Bewerkt: door GTAisgang
Link to comment
Delen op andere websites

Is niet verplicht om je iDevice aan de pc te verbinden, ik had een vriends zn Phone uit DFU mode gehaald toen hij hem daar perongeluk in had gezet zonder hem met de pc/mac te verbinden.

Bewerkt: door BiglifeRPG
Link to comment
Delen op andere websites

Nja, je kunt niet altijd je iDevice uit de herstel/dfu krijgen hiermee, daarvoor is Tinyumbrella uitgevonden.

Daarnaast haal het gedeelte over jailbreak eruit voordat je discussies krijgt of het legaal is, of met de moderators omdat het voor warez kan worden gebruikt.

Link to comment
Delen op andere websites

Nja, je kunt niet altijd je iDevice uit de herstel/dfu krijgen hiermee, daarvoor is Tinyumbrella uitgevonden.

Daarnaast haal het gedeelte over jailbreak eruit voordat je discussies krijgt of het legaal is, of met de moderators omdat het voor warez kan worden gebruikt.

dat heb ik even gedaan!, men vriende hadden me ipad 2 voor de lol in dfu modes gezet.... dus ik vond dit dus ik dacht ik zet het maar gelijk ook hier

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil even een kleine aanvulling doen, ter voorkoming van het in de war raken; als je juist ín de DFU modus wil komen, >>> Door Thundercover: Volgens mij is dat juist niet de bedoeling...<<<

Ik zeg dit even, omdat sommige mensen hiermee in de war raken; uit de DFU modus komen gaat net iets makkelijker. :puh:

Daarnaast hoop ik overigens dat iedereen wel snapt waar de DFU modus voor dient? Niet voor de lol, in ieder geval. :7

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Wtf is de DFU modus? :?

DFU staat voor Device Firmware Upgrade/Update. Hiermee kun je doormiddel van iTunes je iDevice restoren. Ofwel, alles wordt dan teruggedraaid. Als je iPhone, iPad of iPod touch bijvoorbeeld vastloopt ofzo, dan kun je hem met deze optie weer terugzetten naar het oude.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 years later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...