GTAGames.nl
T@rget

Jouw eerste forum post!

64 berichten in dit onderwerp

Dat was deze:

Zou leuk zijn als Vice City of Las Venturas nog eens in 'n nieuw jasje gestoken werden. San Fierro had ik dan weer niets mee vreemd genoeg. Plaatsen waar men voor het eerst weleens heen zouden mogen zijn wat mij betreft: hun versies van Chicago en Saint Louis, liefst inclusief buitengebied zoals men nu ook bij GTA5 doet. Heb overigens Chicago gestemd en Vice City voor GTA6

Volgens mij was het deze hoor:

Ik? Ik ben GTA beginnen te spelen vanaf deel 3. Zat bij 'n maatje en die had 'n PS2 met GTA3 en was meteen verkocht. Voor die tijd gamede ik ook weleens, had nog 'n 16-bits SEGA en 'n PSone, maar nadat ik GTA3 op de PS2 gespeeld had ben ik direct naar de Bart Smit gerend en heb beide aangeschaft. Sindsdien elke GTA die uitkwam, op die voor de DS en Chinatown Wars na, helemaal kapot gespeeld. Verwacht voor GTA5 niets anders. Komende jaar kom ik niet buiten. :*D

:puh:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

Grappig - niet lang na m'n vraag hierover snapte ik t trucje en werd dit zo ongeveer de makkelijkste missie van allemaal. :7 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Pas een jaar na het aanmaken van mijn account heb ik mijn eerste post geplaatst. Dit was op de bekendmaking van de releasedatum van The Ballad of Gay Tony. Best wel cringy om zulke oude berichten terug te zien. :7 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik kwam hier eigenlijk door een winteractie voor de goodies, maar ben dan uiteindelijk toch gebleven. :sst:

Mijn inzendingen toen: 

Spoiler

gallery_139086_162_4633.jpg

Ohja, m'n eerste forumpost: 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.