Jump to content

Top Gear GTA IV


Bassieboy35

Recommended Posts

Hey GTAForum

:),

Wij (bassieboy35 en Flixiee) presenteren u *trommel geroffel* Top Gear GTA IV met dit bedoelen we de Top Gear maar dan op GTA IV, hierbij willen we elke week een aflevering maken. Als dit lukt is nog de vraag, want ik ben al langer dan 10 uur met de eerste aflevering bezig geweest. Iedereen kan een rondje wagen op ons circuit met een kort interview. Wij willen alvast onze excuses aanbieden dat het in het Engels onder titeld is, mijn stem is niet geschikt voor dat soort dingen :N daardoor kan het wat saaier zijn. Ik geef toe alles is niet leuk maar het zou leuk zijn als het maar op de buis PC kan blijven. :Y

Hierbij onze aflevering van deze week:



Hopen dat jullie het leuk vonden, graag op en aanmerkingen die het project beter kunnen maken of leuker natuurlijk ;)

Tijden van gasten op ons circuit:

1. Mythbuster tijd: 00:57,3

2. Msigamer08 tijd: 00:57,7

3. Big Boss tijd: 00:59,3

4. BiglifeRPG tijd: 01:00,6

Eerdere afleveringen:

Made by: Bassieboy35 en Flixiee (TGGC)

Laatste aanpassing:

Bewerkt: door bassieboy35
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bassieboy35

    29

  • Flixiee

    7

  • Phoenyxar

    5

  • BoerTijger

    5

Misschien is het nog leuker als je je eigen stem inspreekt. Dan is het ook wat boeiender om naar te kijken/luisteren. :)

Maar verder top! :tu:

Inderdaad, maar in het Engels spreken ben ik enorm slecht in :puh: En ik heb nogal een lage stem :(

En dankje! :bier:

Bewerkt: door Flixiee
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt heren :)

@ prioxcombo dit had eigenlijk al gezegd

Wij willen alvast onze excuses aanbieden dat het in het Engels onder titeld is, mijn stem is niet geschikt voor dat soort dingen :N daardoor kan het wat saaier zijn.
maar maakt niet uit ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruikte Charge Island Circuit zelf ook al om alle voertuigen met mekaar te vergelijken, dus een goede keuze.

Ik vind het wel goed gemaakt eigelijk, alleen nogal wat schrijffouten... (his ipv he's en dergelijke) :3

Ik heb indertijd samen met Cuban Gansgter en Eddie Low ook een Top Gear IV (wel met een andere naam, ben die wel vergeten) uit de grond proberen stampen.

Maar we haddne een gebrek aan IV-pc versies en dergelijke, ach veel succes met verdere afleveringen en ik hoop dat het er goed uit blijft zien ;P

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruikte Charge Island Circuit zelf ook al om alle voertuigen met mekaar te vergelijken, dus een goede keuze.

Ik vind het wel goed gemaakt eigelijk, alleen nogal wat schrijffouten... (his ipv he's en dergelijke) :3

Ik heb indertijd samen met Cuban Gansgter en Eddie Low ook een Top Gear IV (wel met een andere naam, ben die wel vergeten) uit de grond proberen stampen.

Maar we haddne een gebrek aan IV-pc versies en dergelijke, ach veel succes met verdere afleveringen en ik hoop dat het er goed uit blijft zien ;P

Bedankt voor het compliment :D Leuk dat je ook een Top Gear versie hebt gemaakt ;)

En betreft de serie, het kan vanaf nu alleen nog maar beter gaan qua kwaliteit :)

:bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Wel goed gemaakt, maar er zitten wel veel grammatica fouten in :N.

Let daar de volgende keer beter op en hij is perfect ;)

Dankje, maar wij hebben geen Engels gestudeerd, en we zijn nog kinderen, dus super engels kan je niet verwachten denk ik :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Is het misschien een idee om de audio-sporen van bestaande Youtube Top Gear video's te gaan gebruiken voor deze video's? Op die manier kan je de besproken auto, de aankondiging van The Stig en opmerkingen die gemaakt worden tijdens de rit van je gast in de "reasonnably priced car" al heel wat boeiender maken, en scheelt het een heleboel typwerk.

Bijvoorbeeld

kan je commentaar halen voor een aflevering met de Coquette, en
voor een luxe auto zoals de Super Drop Diamond. Alles waarin de naam genoemd wordt laat je dan weg, zodat je alleen kloppend commentaar overhoudt.

Vergeet ik bijna om nog even inhoudelijk te reageren. Ik heb een dikke "ja" gestemd op de poll. Ik zou graag een keer te gast zijn geweest op jullie circuit, ware het niet dat ik geen PC heb.. :erm:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...