Jump to content

Top Gear GTA IV


Bassieboy35

Recommended Posts

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bassieboy35

    29

  • Flixiee

    7

  • Phoenyxar

    5

  • BoerTijger

    5

Vond het wel vermakelijk om te zien een tip is als ze in de studio zijn en zitten te praten een achtergrondmuziekje ofz te hebben want je hebt al geen stemmen en dan is er ook nog geen audio. Maar voor de rest erg goed gedaan. goed gebruik van een trainer als ik het goed zag.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel wat grammatica fouten, maar het is voor de rest echt geniaal gemaakt. :puh: Vooral met die opmerkingen enzo. Echt typisch zoals zij normaal doen bij Top Gear. :7

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik het invoegde kreg ik dat ik weet niet hoe het weg moet :N

Waarschijnlijk heb je het ergens onderweg omgezet in een anders formaat, eg: 1280x720 (720p) of 1920x1080 (1080p). Hierdoor krijg je zwarte randen omdat je speelt op een kleinere resolutie dan de gerenderde resolutie.

Link to comment
Delen op andere websites

Vergeet ik bijna om nog even inhoudelijk te reageren. Ik heb een dikke "ja" gestemd op de poll. Ik zou graag een keer te gast zijn geweest op jullie circuit, ware het niet dat ik geen PC heb.. :erm:

Awww, een tweedehands PC is niet zo duur hoor!

BAssie of flie, als jullie willen sturen jullie me de teksten een daag voordat jullie ze in de video zetten en verbeter ik de fouten ;)

Bewerkt: door Pwned.
Link to comment
Delen op andere websites

Wel goed gemaakt, maar er zitten wel veel grammatica fouten in :N.

Let daar de volgende keer beter op en hij is perfect ;)

Dankje, maar wij hebben geen Engels gestudeerd, en we zijn nog kinderen, dus super engels kan je niet verwachten denk ik :puh:

haha maakt niet uit hoor :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

@ Pwned.: Ik hoef geen tweedehands PC, ik heb een perfect werkende laptop.

Zeer bedankt voor deze feedback! :tu: ik zal het in het vervolg proberen. En is het probleem eigenlijk al opgelost.

Ik twijfel wat ik nu moet doen in het Nederlands of een audio track van de originele Top Gear :?

Ken je het programma "Fifth Gear?" Daarin is bijna alles gelijk aan Top Gear, alleen de humor ontbreekt. Zonder die stemmen is het geen Top Gear, maar "just another tv show about cars", als je begrijpt wat ik bedoel. ^_^

Iedereen is welkom! :) Zo jij ook alleen heb je inderdaad geen EFLC of IV voor de pc :N

Nou weet ik dat je het niet zelf kan timen, maar zal ik mijn reasonably priced car lap op de 360 gewoon doen, en dan het videobestand uploaden? Dan moet je mijn tijd maar geloven.. En even van tevoren doorgeven waar de start/finish zit. :7
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...