Jump to content

Top Gear GTA IV


Bassieboy35

Recommended Posts

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bassieboy35

    29

  • Flixiee

    7

  • Phoenyxar

    5

  • BoerTijger

    5

Ik ben een super fan van Top Gear, en als dit project , met wat aanpassingen, zo door gaat weet ik wel wat te doen elke week.

Maar je moet iets meer over de auto's zelf vertellen en niet alleen ' he has much oversteer' of wat was het. Zoek informatie naar het voertuig waarop hij gebaseerd is en vertel het dan in het filmpje en laat ook wat buiten-shot's van de auto zien.

Trouwens dat met die circuit-tijden vind ik echt heel tof gevonden.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt :), we zijn al bezig toevallig net onder vier ogen (een PB) er met Jacky over gehad hij raadde me aan om de echte versie van de auto te zoeken bijvoorbeeld een Comet = een Porsche 911 en dan die echte Top Gear ervan te zoeken ;) en misschien worden de afleveringen ook wel rond de 12 minuten ;).

Wat we trouwens wel even aanpassen is de tijd van uitbreng, dus niet op dezelfde dag het kan soms wat langer duren want de opnames duren ook wat langer + nog bewerken en mocht de gast niet kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Om de moed erin te houden ik verwacht dat donderdag of vrijdag de aflevering klaar is als alles op rolletjes loopt :Y

De aflevering zelf wordt geen tien minuten omdat het nogal moeilijk is om dingen erin te zetten en op het juiste moment te timen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben er weer hoor!!! Met deze veel betere als zijn voorgangere aflevering namelijk de 2e



Onze geplande gast Jacky-2007 kon helaas niet meedoen en zou later in de serie terug komen :Y natuurlijk heeft een vervanger gemeld BiglifeRPG als hij BigBoss heeft verslagen moet je zelf even kijken. ;)

Ik laat jullie niet langer in spanning, maar hoor graag plus en minpunten:



Hij duurt een welverdiende 9 minuten in een zeer goede kwaliteit, er is alleen een klein ding vergeten bij de intro maar daar kan je overheen kijken ;)

Ik wel even melden dat ik bijna al mijn vrije tijd hier heb ingestoken.

Tot de volgende keer bij de 3e aflevering ;)

Bewerkt: door bassieboy35
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien iets om te proberen is de steeds opnieuw komende tekst linksonder weg te halen. Volgensmij is dit niet mogelijk in de instellingen maar je kan proberen je video 3-5 seconden eerder filmen en dan pas beginnen. Als je dan gaat editten kan je de eerste 3-5 sec eruit knippen en je hebt de tekst linksonder niet meer :dans:

Verder is deze veel beter als de eerste, het trekt mijn aandacht veel beter door de stem.

Bewerkt: door Shotyoudie
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt beiden :), Shotyoudie ik zal het proberen in het vervolg.

@Phoenyxar het bord komt er deze keer niet in :N

En over dat andere zal ik even tegen iedereen zeggen ;): Ronde tijden kan je altijd in de begin lost vinden

Toevallig was de ronde tijd van BiglifeRPG 1:00,6 ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...