Jump to content

Top Gear GTA IV


Bassieboy35

Recommended Posts

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bassieboy35

    29

  • Flixiee

    7

  • Phoenyxar

    5

  • BoerTijger

    5

Death Inc. heeft nog steeds een banner klaarstaan om het resultaat op de Death Blog te presenteren. Mits hier nog oren naar zijn? Moet de banner denk ik wel aangepast worden, of is dit nog steeds een prohect op naam van Golden Guys?

@ Bassie: Ik heb de video's nog niet teruggevonden van mijn rit helaas... zoektocht gaat verder!

Link to comment
Delen op andere websites

Inmiddels heb ik zelf ook de mogelijkheid om een eigen blog aan te maken, maar ik heb er geen problemen mee als het op jullie blog komt. ;) De clannaam is inderdaad niet meer van toepassing en heb ik ook verwijderd uit de intro. Geen probleem van dat filmpje, is al lang geleden.

Overigens bedankt voor het aanmelden, ik heb tot nu toe aan aanmeldingen:

Flixiee (Via Skype)

Svenie

Venzio

Myron.B

Cabyon (Via Skype)

Dat betekent dat ik nog één persoon nodig heb en dan hoop ik samen een datum te kunnen prikken. :) Svenie, kan jij trouwens ook op de normale IV?

Ben verder al bezig geweest met een andere scène, moet het volgende week maar gaan editten.

Link to comment
Delen op andere websites

als ik ervoor kan zorgen dat mijn PC snel genoeg is zodat hij niet steeds disconnect ( :duh:) wil ik ook wel meedoen. (ik heb alleen IV BTW)

Bewerkt: door ballas4life
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...