Jump to content

OG-J

Recommended Posts

  • 4 weken later...
  • Reacties 276
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    28

  • Phoenyxar

    26

  • Vahnstad

    24

  • Jesperkaj

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weken later...

Ik weet niet of dit al genoemd was, maar het is gewoon Los Santos met omliggende heuvels, platteland en stranden. Zie hier de bevestiging van R*:

“Rockstar, I really can't wait for new information about the new GTA. And is it only in Los Santos or too in SF and LV?” - MatsvanStam

As we revealed in our announcement about the game being officially in full development, Grand Theft Auto V is set in the city of Los Santos and its surrounding hills, countryside and beaches – and it will be the largest and most ambitious open world game we’ve ever created…

Bron: Asked & Answered: Max Payne 3 and More (Op twee na laatste vraag ;) )

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

Dus kans op een paar kleine dorpjes in de bossen, een camping o.i.d. zit er wél in, maar complete steden buiten Los Santos om, dus niet. Ik verwacht ook wel her en der wat farms.

Bij een klein dorpje moet je denken aan een stuk of zes tot tien bebouwde blokken, denk ik dan. Straatjes er tussendoor, parkje in het midden, kroegje, tankstation erbij, en één of ander bedrijf (truckerscafé o.i.d., in ieder geval werkvoorziening voor de locals) en dan lijkt het al heel wat. Een beetje zoals Blackwater in Red Dead Redemption. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind een groot Los Santos met kleine dorpjes zoals Pine Apple(?) meer als goed genoeg.

Natuurlijk hoor je mij niet klagen als we in de volgende trailer het welkoms bord van Las Vegas te zien krijgen ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Pine Apple(?)

*Angel Pine?

Zoals al velen hier al voor me zeiden, ik zie enkel Los Santos wel goed zitten, dan wordt je ook elke keer maar duidelijk gemaakt waar het allemaal om draait en waar het allemaal gebeurt.

Uiteraard mogen de wele kleine dorpjes buiten de stadsgrenzen gewoon niet ontbreken, maar ik ben er toch wel al vrij zeker van dat ze aanwezig zullen zijn ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Het zal hopelijk toch niet de zelfde Los Santos zijn als die we in SA hebben. Zelfde grootte met alleen wat aanpassingen en nieuwe look en verhaal?? Ik wil wel een grootte Los Santos hebben.

Gta V MOET gewoon gewoon beter zijn dan San Andreas. Hoe oud is San Andreas nou? En nog steeds vinden sommige hem de beste gta, waaronder ik. :)

Link to comment
Delen op andere websites

De kans dat het dezelfde map en zo gaat zijn is wel zo goed als onbestaande, dus je mag best wel op wat groters hopen ja ;) Uitgaande op wat we hebben gezien (wat niet bijster veel was) en op geruchten zou Los Santos als stad zo'n anderhalve keer groter zijn dan Liberty City, maar dat blijven maar losse gokken, echte gegevens hebben we niet.

Enne... San Andreas is al zo'n kleine 8 jaar oud lijkt me :3

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik denk alleen Los Santos. Aangezien Rockstar zei dat het de grootste GTA zou worden denk ik dat de stad gewoon enorm groot is. Plus je hebt waarschijnlijk ook een groot deel natuur.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Deze vraag is helaas(of gelukkig?) nu definitief door Rockstar beantwoord denk ik...

“Rockstar' date=' I really can't wait for new information about the new GTA. And is it only in Los Santos or too in SF and LV?” - MatsvanStam

As we revealed in our announcement about the game being officially in full development, Grand Theft Auto V is set in the city of Los Santos and its surrounding hills, countryside and beaches – and it will be the largest and most ambitious open world game we’ve ever created…

[/quote']

Bron: Rockstar Newswire: Asked & Answered: Max Payne 3 and more

:(

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...