Jump to content

Voetballer v/h Jaar 2011!


NandroDavids

Recommended Posts

Finale

Lionel Messi (Argentinië) - Cristiano Ronaldo (Portugal)

Beetje jammer, want beiden zijn absoluut niet de voetballers van het jaar. Ze presteren totaal niet meer goed.

Nee, echt niet, ze hebben alleen beiden al 17 doelpunten gemaakt in de Primera Division. Daarnaast heeft Messi nog maar 9 assists en Ronaldo nog 5 assists op zijn naam staan. Echt slecht.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 101
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    11

  • Guardian1980

    6

  • MostWantedKid

    5

  • Bassieboy35

    5

Het was geen spannende finale, maar daarmee hebben we in ieder geval een overtuigende winnaar: Lionel Messi (Argentinië) mag zich voor het tweede jaar op rij Voetballer v/h Jaar noemen! Iedere ronde kwam hij makkelijk door, en ook Cristiano Ronaldo was in de finale kansloos tegen Messi, die met maar liefst 16 tegen 4 stemmen won. Van harte gefeliciteerd, Lionel Messi!

Wat mij betreft was het een geslaagde verkiezing. Er werd iedere ronde op elke voetballer wel één x of vaker gestemd, en daar maak ik dan maar uit op dat ik een mooi lijstje genomineerden had gemaakt. Ik vond het wel wat tegenvallen dat sommigen wat teveel op de gevestigde namen stemden, in plaats van op de voetballers die in 2011 echt een topjaar hadden. Zo kwamen Falcao, Gomez en Cavani tot mijn verrassing niet eens door de eerste ronde. Maar, dat is het mooie van een verkiezing: iedereen heeft een eigen mening, en samen komen we dan tot één winnaar. En wat mij betreft een verdiende winnaar.

Allen dank voor het stemmen, en tot volgend jaar!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik ook wel voor de gevestigde namen ging. Ik volg andere landscompetities nou niet echt, dus als een "nieuwe" voetballer goed presteert, krijg ik dat niet echt mee.

En dan nog even dit

Op het einde wint Messi weer ;)

I told you so.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...