Jump to content
Jacky-2007

Limited Edition Max Payne 3 aangekondigd


Voor "slechts" €109,99 kan je de limited edition van de game Max Payne 3 sinds gisteren bestellen in diverse webshops.

gallery_89338_48_107435.jpg

De pre-order van de limited edition is echt een beperkte oplage. Rockstar Games kopt dan ook op hun Newswire met de uitspraak "zover de voorraad strekt", en zoals te zien op de afbeelding sluit de bestelmogelijkheid overal op 15 januari aanstaande. Het pakket zal uiteraard de game bevatten, en ter aanvulling een speciale wapenset voor de multiplayer, een speciaal aantal speelbare personages voor de multiplayer, prachtige stillevens van elementen uit de game, de officiële soundtrack en een leuke goodie voor aan je gtagames.nl keycord: Een kogel als sleutelhanger, met gegraveerd opschrift.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Voor "slechts" €109,99 kan je de limited edition van de game Max Payne 3 sinds gisteren bestellen in diverse webshops.

Alsof het niks is. En het erge is nog dat de echte die-hard fans het er wel voor over zullen hebben. Ik ga de game zeker aanschaffen, maar dit is echt te.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Voor "slechts" €109,99 kan je de limited edition van de game Max Payne 3 sinds gisteren bestellen in diverse webshops.

Slechts €109,99, en dat voor een game. Eigenlijk raar dat je zoveel geld betaald voor een game haha. Maar als GTA V uitkomt ben ik dat al vast weer vergeten :engel: .

Bewerkt: door MostWantedKid

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het is inderdaad niet goedkoop, maar houd er wel rekening mee dat dit niet gewoon een schijfje is! Je krijgt hier echte goodies die dus enkel voor de hardcore fans zijn. Ben je enkel geïnteresseerd in het spel zelf zal je het ook gewoon op de releasedatum in de winkel kunnen kopen voor de normale prijs.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Bij Saints Row The Third krijg je een draadloze headset met het logo van de game erop plus sountrack, ook niet voor mij besteed. Maar dat is meer waarde voor je geld dan dit, dat poppetje van Max koop ik wel op eBay.

Bewerkt: door Sjaakswabber

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...