Jump to content
Joriz

The Green Light District V1.7 aangekondigd!


gallery_1_5_170917.png

Apple-Mac heeft zojuist versie 1.7 van de Total Conversion mod The Green Light District aangekondigd. The Green Light District is een zeer groot modificatieproject voor GTA San Andreas, gemaakt door leden van GTAGames.nl.

Apple-Mac, de leider van het project, is zeer enthousiast over deze release: "Dit is voor mij een zeer bijzondere release. Het bevat twee splinternieuwe eilanden, Rockford Island en Lynx District, welke oorspronkelijk afkomstig zijn uit Mafia Stories."

"Ze zijn in GLD (The Green Light District) qua models niet echt drastisch veranderd, maar wel heel anders ingericht. Dit zal volgens mij een prachtige beleving voor de speler zijn."

"De eilanden zijn varierend genoeg, van een gevaarlijke stad waar je in de avond absoluut niet veilig bent en overdag vrolijk kunt winkelen, tot een besloten jungle-eiland waar de enige vorm van leven in de bajes is, en waar op het water- en vliegverkeer na geen enkele vorm van verkeer naartoe gaat." Maar het blijft hier niet bij. Apple-Mac heeft nu al een idee hoe de volgende versie van GLD, v2.0, er ongeveer uit zal komen te zien. "Sinds de overname van Mafia Stories is het de bedoeling om de overige eilanden, Vestavia Hills en het Mafia District ook in-game te zetten. Daarnaast staat er al heel lang een ander groot eiland van GLD's eigen bodem op de planning."

"Ik bedank Tim voor de medewerking die hij verleende, want dankzij zijn nuttige tips en informatie die hij me over de eilanden gaf, heb ik de eilanden zo kunnen inrichten dat ze qua models niet drastisch verandert hoeven te worden, maar toch anders te beleven zijn dan in Mafia Stories het geval was".

"Ook hielp hij me met het maken van keuzes, en zal hij een bijdrage leveren aan het Mafia District, om het zo goed mogelijk te laten passen in The Green Light District. Ik bedank de GLD- en MS-teams voor deze prachtige release van een modifcatie die nu al bijna zeven jaar oud is"

The Green Light District versie 1.7 verschijnt rond de kerst en is dan kosteloos te downloaden vanuit de GTAGames.nl downloaddatabase.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

ten eerste echt ubervet dat jullie hier mee doorgaan,

en ik had een tijd geleden lang geleden versie 1.3 geinstalleerd in san andreas in een backup maar nooit gespeeld door dat er geen missies waren.

maar ik dacht nu 1.7 eraan komt ik ga hem toch maar eens openen en ik vindt hem tof,

maar ik hoop dat jullie wel wat aan de radar gaan doen want daar is nog de gewonen map van san andreas,

en ik zag wat toen ik hem net speelde en ik dacht hop meteeen op gtaforum.nl zette,

juist een vliegende trein ik hoop dat deze eruit wordt gehaald

en dat je een gewonen map heb dus niet de kaart van san andreas,

voor de rest echt een top mod,

en wie de .dff en .txd van de botsauto heeft,

met handling.cfg en vehicle.ide

zou die ze wlle versturen naar,

>>> Door .Levi.: Het posten van e-mailaddressen is niet toegestaan.<<<

en als er ondertusse al een versie

1.4

1.5

of

1.6

is graag daar dan een download link van

maar ga zo door

Bewerkt: door .Levi.
posten van e-mailaddres.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Er zijn geen 1.4, 1.5 of 1.6 versies uitgebracht. Update 1.5 was aangekondigd, maar terugtrokken sinds de overname van Mafia Stories. In plaats daarvan komt er een update 1.7 uit.

Voor de verduidelijking V1.7 is de derde GLD-release. GLD V1.0 was de eerste release, welke vorig jaar december verscheen. Deze was te downloaden in het GLD-topic, maar werd niet gepromoot. Deze was dus niet aangekondigd, en was daardoor niet populair. Het bevatte een zeer kale Downtown District, en was eigenlijk een rechtstreekse team-only release.

In februari 2011 volgde V1.3, die heel veel dingen veranderde in The Downtown District. Nacht werd echt nacht, textures waren van betere kwaliteit, er werden botsauto's en bier toegevoegd, automobilisten reden op de weg, de laatste lots (kavels) werden alsnog ingame geplaatst, 7 nieuwe voertuigen waren gespawned, nieuwe wapens waren toegevoegd, generics (Straatobjecten, bankjes, bomen, bushokjes, reclameborden, prullenbakken etc.) werden toegevoegd: Kortom V1.3 zorgde voor een goed afgewerkte The Downtown District.

De versie die daarna aangekondigd was, zou V1.5 worden, maar is dus terugetrokken, omdat in dezelfde periode ook Mafia Stories werd overgenomen. Update 1.5 zou veel bugs in The Downtown District verhelpen, een radar toevoegen, nieuwe voertuigen toevoegen, en missies bevatten.

Nu V1.7 uit gaat komen, zal dit echt veel veranderen voor de speler, mede door de toevoeging van de twee nieuwe eilanden. Maar er is ook een radar aanwezig, en veel dingen van 1.5 (met name bugfixes) zijn in deze nieuwe release ook toegepast. Daarnaast komen er ruim 28 nieuwe voertuigen bovenop de 7 bestaande. Deze voertuigen zijn exclusief voor GLD gemaakt!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Er zijn geen 1.4, 1.5 of 1.6 versies uitgebracht. Update 1.5 was aangekondigd, maar terugtrokken sinds de overname van Mafia Stories. In plaats daarvan komt er een update 1.7 uit.

Voor de verduidelijking V1.7 is de derde GLD-release. GLD V1.0 was de eerste release, welke vorig jaar december verscheen. Deze was te downloaden in het GLD-topic, maar werd niet gepromoot. Deze was dus niet aangekondigd, en was daardoor niet populair. Het bevatte een zeer kale Downtown District, en was eigenlijk een rechtstreekse team-only release.

In februari 2011 volgde V1.3, die heel veel dingen veranderde in The Downtown District. Nacht werd echt nacht, textures waren van betere kwaliteit, er werden botsauto's en bier toegevoegd, automobilisten reden op de weg, de laatste lots (kavels) werden alsnog ingame geplaatst, 7 nieuwe voertuigen waren gespawned, nieuwe wapens waren toegevoegd, generics (Straatobjecten, bankjes, bomen, bushokjes, reclameborden, prullenbakken etc.) werden toegevoegd: Kortom V1.3 zorgde voor een goed afgewerkte The Downtown District.

De versie die daarna aangekondigd was, zou V1.5 worden, maar is dus terugetrokken, omdat in dezelfde periode ook Mafia Stories werd overgenomen. Update 1.5 zou veel bugs in The Downtown District verhelpen, een radar toevoegen, nieuwe voertuigen toevoegen, en missies bevatten.

Nu V1.7 uit gaat komen, zal dit echt veel veranderen voor de speler, mede door de toevoeging van de twee nieuwe eilanden. Maar er is ook een radar aanwezig, en veel dingen van 1.5 (met name bugfixes) zijn in deze nieuwe release ook toegepast. Daarnaast komen er ruim 28 nieuwe voertuigen bovenop de 7 bestaande. Deze voertuigen zijn exclusief voor GLD gemaakt!

echt bedankt en echt vet ik kan niet wachten :tu::tu::tu::tu::tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hmm, ik zie dat veel mensen hier enthousiast zijn. had wel al gehoord van GLD, maar wist niet precies wat het inhield.

denk dat ik het ook maar eens zal installeren wanneer het uitkomt, je kan die mods toch ook weer zonder problemen verwijderen?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dames & Heren, jongens en meisjes, vriendjes en vriendinnetjes, en iedereen die met een fotobewerkingssoftware kan omgaan, opgelet!

Dit is je ALLERLAATSE kans om jouw kunstwerk in The Green Light District V1.7 terug te zien, in de vorm van billboards die overal geplaatst worden in de mod.

1) Maak een goeie poster voor een billboard in GLD. Het is aan jou hoe je het doet, als het maar geen reclame voor een echt merk is o.i.d

2) Upload je gemaakte billboard, en post deze in dit, of in het GLD-topic

3) Je krijgt via PM te horen of je billboard is goedgekeurd.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...