Jump to content

[OV] Het Kerstprobleem - Uitleg


Kerstman

Recommended Posts

Kinderen van GTAForum, ik heb jullie hulp nodig! Lees eerst onderstaande brief even en help me dan alsjeblieft.

5FMxX.pngO6Tw1.png

Aangezien jullie me vorig jaar zo goed hebben geholpen,

GTAGames.nl afbeelding
heb ik mijn goede vriend Joriz gevraagd of dat nu nog eens zou kunnen. Gelukkig biedt hij daar ook dit jaar de ruimte voor. Bovendien heeft hij een mooi GTAGames.nl-prijzenpakketje voor de persoon die me aan het wachtwoord van de stal helpt.

Afgelopen week ben ik nog in de stal geweest om de rendieren te voeren, en daarmee redden ze het wel tot de Kerst. Maar ik moet natuurlijk cadeautjes uitdelen, en dat gaat niet lukken zonder mijn rendieren. Willen jullie me met behulp van de Remember Calendar helpen het wachtwoord te achterhalen?

Ik stel mijn après-ski-bar beschikbaar als ruimte voor overleg. Daar zal ik zelf ook veel aanwezig zijn, in de hoop dat ik me wat van het wachtwoord kan herinneren.

Mocht je het wachtwoord weten, en de stal open weten te krijgen, aai mijn rendieren dan even en stuur me een persoonlijk bericht met het wachtwoord. Ik zal je eeuwig dankbaar zijn, je mag jezelf dan de redder van Kerst 2011 noemen, én je wint dan het prijzenpakket dat Joriz beschikbaar heeft gesteld.

Alvast mijn hartelijke dank voor jullie hulp! Vanavond na twaalf uur zal de eerste afbeelding verschijnen op de kalender.

(Mocht je nog vragen hebben, dan weet je me te vinden: in de après-ski-bar.)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...