Jump to content

[OV] Het Kerstprobleem - Après-ski-bar


Kerstman

Recommended Posts

8nKRz.png

Welkom in mijn après-ski-bar! Hier kunnen jullie onder het genot van een drankje naar hartelust overleggen en discussiëren over de tips op de Remember Calendar. Ik wil jullie de glühwein van harte aanraden, maar drink met mate. Er moet namelijk wel genoeg voor mijzelf overblijven. Ik ben hier zelf dus ook regelmatig te vinden om mee te praten. Hopelijk schiet me af en toe te binnen waar een hint precies naar verwijst en kunnen we elkaar zo helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 214
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kerstman

    22

  • SpacyColours

    17

  • Rutger.

    13

  • Thundercover

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Beste Mijnheer de Kerstman,

Zonder twijfel durf ik het een ware eer te noemen dat een nederig en nietszeggend lid als ik, het genoegen mag krijgen om met u, de enige echte Kerstman, te mogen communiceren. Tevens voel ik mij erg gevleid dat ik onofficieel deel uit maak van een hechte gemeenschap, dat al talloze malen zijn vertrouwen heeft laten blijken, en een grote dienst bewezen krijgt door in positieve zin te worden opgemerkt door de vriendelijke meneer met het rode mutsje. Ik spreek daarom bij deze mijn persoonlijke (alhoewel ongetwijfeld namens het gehele forum) dank aan, vanwege het aan ons toevertrouwen van uw belangrijke probleem.

Met zekerheid durf ik te zeggen dat u er met onze hulp zo spoedig mogelijk uit zal komen, want wij zullen ons beste beentje voorzetten, voor u, omdat u ons al vele jaren schitterende feestdagen heeft bezorgd, met een kenmerkende gezelligheid die alleen bij Kerstmis te vinden is. Wij helpen u maar wat graag bij uw queeste om het wachtwoord te ontrafelen, en zodoende iedereen ook dit jaar weer een goede Kerst kunnen bezorgen.

Tot slot had ik nog een wat meer persoonlijke vraag aan u gericht. U vertelt ons dat u erg van glühwein houdt, en ons aanraadt hiervan te gaan drinken. Maar u werd bekend vanwege het promoten van Coca-Cola in de jaren '30, nietwaar?

coco-colakerstman.gif

Vanzelfsprekend veranderen smaken met regelmaat, en uiteraard kan ik mij hierin volledig vinden. Ik zat mij alleen af te vragen of Coca-Cola niet een beetje boos wordt, nu hun geweldige mascotte aan een ander drankje is begonnen.

Nogmaals, wij zullen er alles aan doen om u door dit dilemma heen te helpen!

Met vriendelijke groeten,

SpacyColours.

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Ook dit jaar ziet het er weer gelikt uit, mijn complimenten! _O_

Ik ga dit jaar zeker een poging doen om onze goede vriend de Kerstman te helpen! En aangezien ik niet drink, geef mij de Choco maar! :bier:

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Een choco graag :bier:

1 choco graag :engel:

En aangezien ik niet drink, geef mij de Choco maar! :bier:

Niemand glühwein? Prima, pak ik er zelf nog wel eentje. Oh, het is hier zelfbediening trouwens. Mijn elfjes vullen de voorraad iedere nacht aan (althans, die ervaring heb ik met de glühwein), dus doe alsof je thuis bent!

Tot slot had ik nog een wat meer persoonlijke vraag aan u gericht. U vertelt ons dat u erg van glühwein houdt, en ons aanraadt hiervan te gaan drinken. Maar u werd bekend vanwege het promoten van Coca-Cola in de jaren '30, nietwaar?

Vanzelfsprekend veranderen smaken met regelmaat, en uiteraard kan ik mij hierin volledig vinden. Ik zat mij alleen af te vragen of Coca-Cola niet een beetje boos wordt, nu hun geweldige mascotte aan een ander drankje is begonnen.

Ja, ik ben ooit gevallen voor de commercie. Wat dat betreft ben ik een beetje de Johan Derksen van de vorige generatie. Er werd een dermate ho-ho-hoog bedrag geboden, dat ik geen nee kon zeggen. Immers: met dat geld kon ik weer heel wat kindertjes verwennen. Wat dat betreft ben ik ook een beetje de Ad van den Berg van de vorige generatie. Maar alleen wat dat betreft; maak je geen zorgen.

NandroDavids kennende zullen we in de buurt van het woord zitten na zo'n 10 tips..:engel:

Wat bedoel je? Ik heb die kalender met tips in het verleden zelf in elkaar geknutseld. Daar heeft NandroDavids niets mee te maken gehad. Goede jongen, trouwens, die NandroDavids. Overigens zou ik dolblij zijn als we na 10 tips het wachtwoord hebben: dat is nog ruim voor Kerstmis!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...