Jump to content

[OV] Het Kerstprobleem - Après-ski-bar


Kerstman

Recommended Posts

Kerstman, Ik wil wel een glaasje glühwein van u proberen. :tu:

Glühwein wegtikken met die gezellige rood gemutste dikkerd hier op het forum? Count me in. Gooi maar een dienblaadje vol, bolle! Eens kijken wie die stal als eerste open heeft. :bier:

Zelfbediening zei ik toch? Dat dienblad dat hier voor me staat is voor mezelf.

De eerste afbeelding is zojuist verschenen: *KLIK*. Wie is dat, in hemelsnaam?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 214
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kerstman

    22

  • SpacyColours

    17

  • Rutger.

    13

  • Thundercover

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tot slot had ik nog een wat meer persoonlijke vraag aan u gericht. U vertelt ons dat u erg van glühwein houdt, en ons aanraadt hiervan te gaan drinken. Maar u werd bekend vanwege het promoten van Coca-Cola in de jaren '30, nietwaar?

Vanzelfsprekend veranderen smaken met regelmaat, en uiteraard kan ik mij hierin volledig vinden. Ik zat mij alleen af te vragen of Coca-Cola niet een beetje boos wordt, nu hun geweldige mascotte aan een ander drankje is begonnen.

Ja, ik ben ooit gevallen voor de commercie. Wat dat betreft ben ik een beetje de Johan Derksen van de vorige generatie. Er werd een dermate ho-ho-hoog bedrag geboden, dat ik geen nee kon zeggen. Immers: met dat geld kon ik weer heel wat kindertjes verwennen. Wat dat betreft ben ik ook een beetje de Ad van den Berg van de vorige generatie. Maar alleen wat dat betreft; maak je geen zorgen.

Bedankt voor uw antwoord!

U heeft helemaal gelijk. Ik dacht het gaat allemaal wel zo gemakkelijk, maar ook u had natuurlijk een bedrag nodig om uw christmas-business mee te beginnen. U had in dat opzicht een goede kijk op de economie!

Nou, doe mij ook maar een glaasje Chocomel. Glühwein en bier zijn niet zo mijn ding.

Die vent heet trouwens Johan Cruijf. Tot zover mijn nuttige bijdrage voor vandaag, want voetbal is óók niet mijn ding. =)

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

NandroDavids kennende zullen we in de buurt van het woord zitten na zo'n 10 tips..:engel:

Wat bedoel je? Ik heb die kalender met tips in het verleden zelf in elkaar geknutseld. Daar heeft NandroDavids niets mee te maken gehad.

Met alle respect, meneer de Kerstman, maar waarom staat er dan '©2011 NandroDavids & Flitskikker. Alle rechten voorbehouden.' onderaan uw kalender? :puh:

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

Met alle respect, meneer de Kerstman, maar waarom staat er dan '©2011 NandroDavids & Flitskikker. Alle rechten voorbehouden.' onderaan uw kalender? :puh:

Ik heb deze twee hooggewaardeerde heren opdracht gegeven mijn lichtelijk vergane kalender te digitaliseren en het een beetje een hedendaagse uitstraling te geven. Dat stilt mijn verdriet toch nog enigzins en helpt jullie bovendien het wat makkelijker te begrijpen.

Link to comment
Delen op andere websites

NandroDavids kennende zullen we in de buurt van het woord zitten na zo'n 10 tips..:engel:

Wat bedoel je? Ik heb die kalender met tips in het verleden zelf in elkaar geknutseld. Daar heeft NandroDavids niets mee te maken gehad. Goede jongen, trouwens, die NandroDavids. Overigens zou ik dolblij zijn als we na 10 tips het wachtwoord hebben: dat is nog ruim voor Kerstmis!

Nandro, van die account af!

Link to comment
Delen op andere websites

NandroDavids kennende zullen we in de buurt van het woord zitten na zo'n 10 tips..:engel:

Wat bedoel je? Ik heb die kalender met tips in het verleden zelf in elkaar geknutseld. Daar heeft NandroDavids niets mee te maken gehad. Goede jongen, trouwens, die NandroDavids. Overigens zou ik dolblij zijn als we na 10 tips het wachtwoord hebben: dat is nog ruim voor Kerstmis!

Nandro, van diedat account af!

U dient grammaticaal correct te zijn tegen de Kerstman!

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo kerstman!

Hallo Cabyon!

Die vent heet trouwens Johan Cruijf. Tot zover mijn nuttige bijdrage voor vandaag, want voetbal is óók niet mijn ding. =)

Johan Cruijff? Dat is een crimineel, begrijp ik van Guardian1980? Wat doet-ie dan op mijn kalender? Ik wil niet in verband worden gebracht met criminelen, dus ik zou het heel vreemd vinden als ik zo'n iemand op mijn kalender heb gezet. Weten jullie zeker dat dit Johan Cruijff is, en dat hij een crimineel is?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag me af wat het Gtaforum geschenkje kan zijn voor het vinden van het wachtwoord!

Ik denk dat het een promotie wordt voor de leden naar Superlid en voor een Superlid een promotie naar Megalid!

Tot Kerstmis :bier:

Bewerkt: door Flitskikker
Gelieve geen nieuwe topics te openen.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag me af wat het Gtaforum geschenkje kan zijn voor het vinden van het wachtwoord!

Ik denk dat het een promotie wordt voor de leden naar Superlid en voor een Superlid een promotie naar Megalid!

En wat krijgen Megaleden, Moderators of Admins dan? :-( Als het zo zit help ik niet mee. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...