Jump to content

[OV] Het Kerstprobleem - Après-ski-bar


Kerstman

Recommended Posts

  • Reacties 214
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kerstman

    22

  • SpacyColours

    17

  • Rutger.

    13

  • Thundercover

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zo zo zo, er zijn al heel wat mooie theorieën inmiddels. Sommigen ook wel belachelijk (zie hierboven), maar ik begin goede hoop te krijgen dat het wachtwoord op tijd achterhaald zal worden. Iemand die nog theorieën heeft met betrekking tot de laatste 2 tips? Ik kan er helemaal niks mee namelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zelf vind het erg moeilijk, maar de Ena laatste is een vlag van de Britten die vieren het feest echt (wij hebben sinterklaas hun de kerstman) voor de rest zie ik er eigenlijk geen anwijziging in.

De laatste emoticon kan misschien iets te maken hebben met de lucht/hemel? De kerstman vliegt namelijk met zijn arreslee door de lucht om pakjes te bezorgen.

Sorry ik ben hier niet zo goed in :N

Link to comment
Delen op andere websites

Een schijnheilige Brit, met acht letters... Erm... Madonna? Nee, da's te weinig letters... :7

Hey, niet zomaar mijn idool dissen meneer! Ze is niet eens Brits! :cry:

Salvatore Leone is het ook niet.

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Het nieuwe plaatje is

Y = X2

:)

Dat kon ik nog nét lezen, maar wat betekent het?

Je kan het simpelweg ook in Paint plakken en op een willekeurige plek de pixels opvullen. Als je een beetje geluk hebt, verschijnt daar inderdaad het cijfer 8. :D

Vreemd. Ik zou toch zweren dat het een wit vlak is. Maar vaagjes kan ik me wel herinneren dat het wachtwoord inderdaad 8 tekens lang is.

Ik hoop wel dat jullie me op tijd kunnen helpen. Ik begin toch een beetje de hoop te verliezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...