Jump to content

The Last Of Us


pilot

Recommended Posts

  • Reacties 107
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GuitarGuy666

    11

  • 3L1077

    9

  • pilot

    8

  • Ezra24rct3

    8

  • 1 maand later...

Even een belangrijke mededeling.

Wie deze game gaat spelen, let a.u.b. op de save functie. Er zit een enorme glitch in zodat autosave niet werkt. Zodra je speelt, controleer om de paar minuten in het startscherm of er 'Minder dan xx minuten geleden opgeslagen...' staat (of andere taal). Indien dit er niet staat en je krijgt 'Bezig met opslaan, even geduld' dan is je autosave vastgelopen en kan je weer opnieuw beginnen vanaf het punt dat wél is opgeslagen. Sommige mensen zijn al uren bezig met het verhaal en komen er dan pas achter.

Ik las het gelukkig op internet want ik had er na 5 minuten al last van. Misschien wacht ik wel met spelen totdat dit gefixed is..

EDIT: Het schijnt dat je Patch 1.01 niet moet downloaden want dat is de veroorzaker van het hele probleem.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Dit is gewoon het beste spel ooit gemaakt, ik heb hem zelf niet gespeeld maar wel de Walktrough van FrankieonPCin1080p gekeken.. Het verhaal raakt je ook echt.. Echt een prachtige game. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit spel ook (een Collector Edition van Ellie versie)

Ik vind het verhaallijn echt heel erg goed en mooi gemaakt maar ik vind op sommige plaatsen echt heel erg lastig vb ik heb 4 kogels en er lopen stuk van 10vijanden rond heel lastig soms aangezien ik niet zo'n shooter op console gewend ben

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand die dit spel heeft gespeeld zijn/haar ervaring vertellen? Ik zit erg te twijfelen of ik dit spel zal halen. Ik heb gehoord dat de storyline heel sterk is. Maar ik ben bang dat er na de storyline niks meer aan het spel is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het spel nog niet uitgespeeld, maar ben er al wel een tijdje zoet mee. Je kan het spel niet op extreme spelen, dat kan pas nadat je het hebt uitgespeeld voor de eerste keer. Zo extreme lijkt misschien wel een leuke ervaring.

Ik houd me ook bezig met alle collectibles zoeken, best wel leuk.

En daarna heb je ook nog de multiplayer...

Er is dus geen reden om dit spel niet in huis te halen! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Good boy! :)

Na 7 uur zit ik ook nog maar in de helft, dus stel, 14 uur voor easy, doe daar 20 uur op hardcore bij, en nog eens 20 uur op mutiplayer.

44 uur is toch mooi...

Bewerkt: door 3L1077
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...