Jump to content

Bochten en sommige andere tiles "knipperen"


TheFlyingDutchman

Recommended Posts

Ondanks dat GTA2 onderhand wel antiek genoemd kan worden, ben ik recent toch weer begonnen met GTA2, en ook (voor het eerst) begonnen met het maken van een map.

Ik kan redelijk overweg met de map editor nu, maar wanneer ik de map launch beginnen bochten en delen van gebouwen te knipperen (worden om de seconde vervangen door andere tiles die redelijk veel op de tile zelf lijken).

Screenshots (beetje donker, aangezien ik nog niet weet hoe je het licht aan moet passen, maar het is volgens mij wel redelijk zichtbaar).

Zie de bocht

8bfd5f44f94436de14f3ae2217edda27.png

e901419a9b511e21fd8b6d2518bdf4e9.png

Dit is bij bijna alle tiles, behalve bij de rode tiles.

Het enige wat ik zou kunnen bedenken is dat er ?2? .sty files geladen zijn, maar ik heb geen idee of dat zelfs mogelijk is, en/of hoe dat je het kunt oplossen.

Het zou ook een geheel ander iets kunnen zijn.

Ik gebruik Windows 7 64 bits, en maps als tiny tiny tiny town werken wel zoals ze moeten werken.

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op het forum, TheFlyingDutchman. Het klinkt alsof er incorrecte animaties in je map zitten (waarschijnlijk overblijfsels van een andere map met een ander style file). Ga naar Edit > Animation en klik hier op "Del" bij iedere animatie die je niet wilt hebben.

Screenshots (beetje donker, aangezien ik nog niet weet hoe je het licht aan moet passen, maar het is volgens mij wel redelijk zichtbaar).

Selecteer "Noon" in de GTA2 Manager, of zet "SET_AMBIENT_LEVEL ( 1.0 , 0.0 )" na LEVELSTART in je script. Zie deze pagina voor een complete uitleg over belichting in GTA2.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...