Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto III: 10 Year Anniversary Edition vanaf vandaag te koop in App Store en Android Market!


Het eerder aangekondigde Grand Theft Auto III: 10 Year Anniversary Edition is vanaf vandaag te koop in de App Store van Apple. De iOS versie van het spel werkt enkel op moderne iOS-apparaten waaronder iPhone 4, iPhone 4S, iPod touch 4, iPad 1 en iPad 2.

Tevens is de Android versie vanaf vandaag beschikbaar in de Android Market. Ook voor de Android versie werkt het spel op een gelimiteerd aantal apparaten waaronder de HTC Rezound, LG Optimus 2x, Motorola Droid X2, Samsung Galaxy R, Asus Eee Pad Transformer en Samsung Galaxy Tab 8.9 en 10.1.

De app bevat het complete Grand Theft Auto III singleplayerspel met aangepaste knoppen voor de touchscreens.

Volgens Rockstar Games bevat het spel HD-resolutie. Echter, op mijn iPhone 4 zijn alle knoppen en menu's wel in HD, maar lijkt het spel enigszins geüpscaled. Op de iPad 2 is het spel echter wel weer volledig in hoge resolutie. Dat GTA3 niet op elk apparaat in volledig HD is kan echter de pret niet drukken, aangezien tijdens het spelen het spel erop alle apparaten wel goed uitziet en de besturing ondanks gebrek aan echte knoppen toch redelijk goed is.

med_gallery_1_146_128939.png

Grand Theft Auto III is vanaf vandaag te koop in de App Store van iTunes en Android Market voor slechts €3,99

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

@Shotyoudie

iPhone 4s, alles loopt smooth tot je van eiland wisselt. Dan slaat hij even vast.

@Agent_smith

Als ik niet "ingame" ben, dus als ik hem opstart & dan naar stats ga. Staat alles op 0.

Heb ik me game geopent, daarna naar stats:

img0149.png

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Werkt hij ook op HTC desire????

Volgens het lijstje niet (je had ook zelf de moeite kunnen doen om te kijken, maar goed...). Toch zou je het wel kunnen proberen, want bijvoorbeeld de iPhone 3G en 3GS worden ook niet aangegeven als compatibele apparaten, maar velen hebben het al wel werkend gekregen. Dus ik zou zeggen: probeer het uit. :puh:

Ik heb hem op m'n HTC desire staan, maar het speelt niet echt lekker. En dan druk ik me nog voorzichtig uit. De lag in beeldopbouw is eigenlijk gewoon onspeelbaar. Met wat moeite en geduld kun je wat rondrijden, maar missies spelen lijkt me een brug te ver op de HTC Desire.

Jammer, maar helaas.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nice spel, maar ik heb dus echt een probleem.

Als ik de missie " drive misty for me" aan het doen ben gaat het spel uit/crasht het als ik bij joeys garage ben en hij dus op dat laadscgermpje komt.

Ik speel op iPad 2, en het is echt kut want het is bij missie 2 ofso

Ik heb hem al 2 x gedownload uit de appstore, ik kon niks in de comment lezen erover, Alvast Bedankt !!!!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Besturing is zeer kut en nadat ik de eerste missie voltooid had crashte ie. Gelukkig was er een soort opgeslagen point vanwaar ik verder kon zodat ik gewoon nog naar m'n safe house moest rijden. iPod Touch 4G 32 GB. Voor GTA-Tom: Ik had alles in de multitaskbar gesloten..;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ga deze spel ook een keer aanschaffen lijkt mij wel tof op de ipad 2 Gta 3 weer te spelen maar moet eerst me itunescard opwaarderen heb nu te weinig geld ervoor :puh: .

Heb hem bij een buurjngen gezien de grapics waren om je vingers af te likken hij bezit ook een ipad 2

Bewerkt: door Therobster

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Besturing is zeer kut en nadat ik de eerste missie voltooid had crashte ie. Gelukkig was er een soort opgeslagen point vanwaar ik verder kon zodat ik gewoon nog naar m'n safe house moest rijden. iPod Touch 4G 32 GB. Voor GTA-Tom: Ik had alles in de multitaskbar gesloten..;)

iPod uitzetten en dan terug aanzetten ;)

Daarbij toevoegend vind ik het echt een bagger game. Op mijn iPod 4G 32Gig heb ik vaak last van lag en crashes... Ook na het sluiten van de multitaskshit en het heropstarten van het toestel. Graphics vallen best mee, maar bij mij werken verlichtingspalen/verkeerslichten en dergelijke gewoon niet? Sorry, maar ik vind het zijn geld niet waard.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

iPod uitzetten en dan terug aanzetten ;)

Daarbij toevoegend vind ik het echt een bagger game. Op mijn iPod 4G 32Gig heb ik vaak last van lag en crashes... Ook na het sluiten van de multitaskshit en het heropstarten van het toestel. Graphics vallen best mee, maar bij mij werken verlichtingspalen/verkeerslichten en dergelijke gewoon niet? Sorry, maar ik vind het zijn geld niet waard.

M'n iPod is al een paar keer herstart de laatste dagen, dus daar kan het niet aan liggen. Crashen doet ie bij mij ook veel te vaak..Jammer dat we ons geld niet terug kunnen eisen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

M'n iPod is al een paar keer herstart de laatste dagen, dus daar kan het niet aan liggen. Crashen doet ie bij mij ook veel te vaak..Jammer dat we ons geld niet terug kunnen eisen.

En om de één of andere reden werkt 'Een probleem melden' op mijn facturen niet...

Desnoods bel ik Apple zelf op :7

(Werkte bij Sony toch)

Edit: na de eerste twee missies werkt het spel toch vloeiend bij me..

Bewerkt: door MidnightMayhem

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb gta 3 geinstaleerd op de ipad 2 ziet er erg tof uit :bier:

net als 10 terug op de pc :bonk: oude tijd herbeleven

heb alleen de eerste missie gedaan drive misty for me

straks ga ik meer spelen

Bewerkt: door Therobster

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...