Jump to content
GTAGames.nl
Log in om dit te volgen  
NikvR

Komt er een "GTA 3 voor iPhone/iPad/Android" walkthrough pagina?

Recommended Posts

NikvR

Komt er een "GTA 3 voor iPhone/iPad/Android" walkthrough pagina? Ik snap dat het verhaal hetzelfde is als de originele GTA 3 maar misschien komen er cheats, hints en tips etc. voor deze nieuwe versie. Ik ga GTA3 zeker downloaden zodra ik mijn nieuwe Android tablet binnen heb ;D

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl
Hanneswasco

In principe zijn de tips die gelden voor de PC/PS2/Xbox dezelfde als die voor de iPhone/iPad/Android. Een aparte pagina daarvoor zou dus maar copy-paste zijn van de andere pagina's, en dat is uiteraard nutteloos. Mochten er echter specifieke tips voor de mobiele toestellen zijn dan zullen deze zeker op WikiGTA vermeld worden. ;)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
norik

In principe zijn de tips die gelden voor de PC/PS2/Xbox dezelfde als die voor de iPhone/iPad/Android. Een aparte pagina daarvoor zou dus maar copy-paste zijn van de andere pagina's, en dat is uiteraard nutteloos. Mochten er echter specifieke tips voor de mobiele toestellen zijn dan zullen deze zeker op WikiGTA vermeld worden. ;)

zijn er chats gevonden?

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
Joriz

zijn er chats gevonden?

Hier is de chat, maar over cheats gesproken. Het lijkt of ze er goed in verstopt zitten, want niemand heeft ze nog gevonden.

Mochten dit soort details bekend worden dan komt het natuurlijk op WikiGTA en in het nieuws.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
Flitskikker

http://support.rockstargames.com/entries/20781567-questions-about-save-transfers-cheat-codes-custom-soundtracks-icloud-social-club-and-achievements-in

We are very sorry for any inconvenience but Grand Theft Auto III 10 Year Anniversary Edition for mobile iOS/Android does not currently support the following: [...]

- Cheats

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...