Jump to content

Komt er een "GTA 3 voor iPhone/iPad/Android" walkthrough pagina?


NikvR

Recommended Posts

Komt er een "GTA 3 voor iPhone/iPad/Android" walkthrough pagina? Ik snap dat het verhaal hetzelfde is als de originele GTA 3 maar misschien komen er cheats, hints en tips etc. voor deze nieuwe versie. Ik ga GTA3 zeker downloaden zodra ik mijn nieuwe Android tablet binnen heb ;D

Link to comment
Delen op andere websites

In principe zijn de tips die gelden voor de PC/PS2/Xbox dezelfde als die voor de iPhone/iPad/Android. Een aparte pagina daarvoor zou dus maar copy-paste zijn van de andere pagina's, en dat is uiteraard nutteloos. Mochten er echter specifieke tips voor de mobiele toestellen zijn dan zullen deze zeker op WikiGTA vermeld worden. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

In principe zijn de tips die gelden voor de PC/PS2/Xbox dezelfde als die voor de iPhone/iPad/Android. Een aparte pagina daarvoor zou dus maar copy-paste zijn van de andere pagina's, en dat is uiteraard nutteloos. Mochten er echter specifieke tips voor de mobiele toestellen zijn dan zullen deze zeker op WikiGTA vermeld worden. ;)

zijn er chats gevonden?

Link to comment
Delen op andere websites

http://support.rockstargames.com/entries/20781567-questions-about-save-transfers-cheat-codes-custom-soundtracks-icloud-social-club-and-achievements-in

We are very sorry for any inconvenience but Grand Theft Auto III 10 Year Anniversary Edition for mobile iOS/Android does not currently support the following: [...]

- Cheats

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...