Jump to content
Joriz

GTAGames.nl heeft 100.000 leden!


GTAGames_logo.png

GTAGames.nl afbeelding
Na ruim acht jaar en vele uitgave van Grand Theft Auto titels heeft GTAGames.nl, de Nederlandse Grand Theft Auto website!, maar liefst 100.000 leden!

Wat ooit door mij begon in de zomer van 2003 als simpele website met informatie en nieuws over Grand Theft Auto te maken is dankzij de hulp van vele mensen uitgegroeid tot een van de grootste community websites van Nederland. Daarom dank aan alle mensen die mee hebben geholpen aan GTAGames.nl en alle 100.000 geregistreerde leden!

GTAGames.nl blijft natuurlijk niet stil staan, de community blijft natuurlijk groeien, er staat namelijk nieuwe functionaliteit voor onze website gepland en daarnaast gaan we komend jaar natuurlijk heel veel aandacht aan Grand Theft Auto V geven.

Natuurlijk gaan we het 100.000 leden ook vieren! We gaan binnenkort namelijk weer fantastische Grand Theft Auto prijzen weggeven en behalve dat zullen er in deze kerstmaand ook nog vele dingen worden georganiseerd!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

En ja, ik was erbij...

Toch wel leuk, 2 jaar geleden toen ik mij registreerde telde het forum ook al zo'n +92.000 leden, heeft toch nog +2 jaar geduurt voor die overige ±8000 leden, maar we zijn er toch.

Toch éénmaal echt op zijn plaats: :dans:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Heel leuk om te zien dat het forum zo enorm is uitgegroeid qua ledenaantal.

Van harte Joriz met deze enorme mijlpaal en uiteraard de leden die hier aan mee hebben geholpen. Door al het harde werk de afgelopen jaren is het forum op vele vlakken verbeterd en positief gegroeid, zowel binnen als buiten het forum. Een applausje waard. :klap:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...