Jump to content
Joriz

The Green Light District V1.7 vanaf nu te downloaden!


gallery_1_5_48590.jpg

De eerder aangekondigde modificatie The Green Light District 1.7 is vanaf vandaag beschikbaar als download op GTAGames.nl. De mod is gestart in 2005 door Apple-Mac en sindskort ook gefuseerd met GTA Mafia Stories, een ander modificatie van leden van GTAGames.nl. Het samenbrengen van de twee modificaties zorgt er voor dat GTA San Andreas veranderd in een eigen game met eigen straten, gebouwen & auto's etc...

In de nieuwste versie van GLD (The Green Light District) zijn onder andere de volgende dingen toegevoegd:

  • Twee nieuwe eilanden - Rockford Island en het Lynx District. Deze eilanden zijn afkomstig uit Mafia Stories, en hebben een GLD make over gekregen voor een ultieme ervaring
  • Nieuw Interface - Door middel van nieuwe laadschermen, nieuw artwork, een andere cursor en aangepaste tekst, heeft GLD een nieuw gebruikersmenu gekregen.
  • Nieuwe weersomstandigheden - Door middel van een aangepaste timecyclus, is het weer realistischer tegenover de eilanden in GLD: Overdag hebben de eilanden daarom een onschuldig beeld, maar de nacht is echt donker en duister.
  • Betere besturing van voertuigen - De besturing van een groot aantal voertuigen is aangepast, waardoor veel voertuigen, waaronder auto's, veel beter bestuurbaar zijn.
  • Aangepaste regio -en voertuig namen - Bijna alle gebieden in The Green Light District zijn aangepast aan de GLD-namen. Zo zal je bijv. geen "Bone County" zien staan, op de plek waar de luchthaven van GLD is.
  • Nieuw lettertype met opmaak voor de regionamen - Er is een nieuw font met opmaak gemaakt voor de regionamen in The Green Light District. Zo wordt de kloof tussen GLD en GTA San Andreas steeds groter.
  • Nieuwe voertuigen - Er zijn een groot aantal vernieuwde voertuigen aan de mod toegevoegd, het zijn er ruim 28. Deze voertuigen zijn exclusief voot GLD gemaakt, en de meeste daarvan zijn daarom ook niet 'los' te downloaden.
  • Bugfixes - Veel foutjes zijn gerepareerd, al dan niet direct merkbaar voor de speler.

Volgens de leider van het project, Apple-Mac, is er nog veel te doen aan de modificatie. Om de modificatie echt compleet te maken dienen er nog namelijk extra gebouwen toe worden gevoegd aan het Lynx District

en dienen er nog diverse details worden afgewerkt. Tevens moet de ontbrekende verhaallijn nog worden toegepast waar de makers op dit moment al mooie plannen voor hebben.

The Green Light District V1.7 is vanaf vandaag kosteloos te downloaden in de GTAGames.nl Download Database.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Bij mij werkt de mod wel en ik vind hem leuk. Maar ik ben wel al redelijk veel fouten tegen gekomen zoals auto's die aan de verkeerde kant van de weg of op de stoep rijden. Soms valt de ondergrond ook weg (san andreas heeft nogal problemen met stukke grond die groter zijn dan 500x500, ik maak meestal stukken grond die niet groter zijn dan 450x450 om daar geen problemen mee te hebben). Ik vind het ook spijtig dat de radar niet werkt maar ik ben al aan het uitkijken naar de volgende versie van deze mod.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ben nu 1.7 aan het downloaden

Hoe moet je eigelijk versie 1.3(nu geïnstalleerd) upgraden naar 1.7? :$

Edit: geinstallerdt gewoon niet goed gelezen :D

Echt geweldige mod, alleen zijn er inderdaad een paar hele iritante bugs :duh:

Bewerkt: door xoex23

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Edit2: Is het normaal dat de radar een stuk van Verdant Meadows is? Zoja, dit is best irritant. Ik ken de eilanden niet dus ik verdwaal best wel. Er zijn dus geen missies? Mooie models trouwens, alleen jammer dat je voor 2 muscle cars een kutgeluid gekozen hebt..:( Objecten laden soms traag, maar dat is normaal dacht ik. Enige minpunt dat me echt stoort is die (mini)map. Maarehh, mooie mod hoor!

Edit3: Lol, ik volgde net een snelweg, belandde ik het water in..:clown: Een 'The road ends here'-bord mag er dan wel staan! :clown:

Even wat rechtzetten hier... Ik heb geen kutgeluid gekozen voor 2 muscle cars(ik neem aan dat de één de Rumbler R/T('69 Charger) is, en de ander zou van alles kunnen zijn, ik denk de Hellenbach GT. Ten eerste: Het is je misschien niet opgevallen maar de Charger heeft hide-away lichten in het echt. De enige manier om dat te doen in GLD was destijds om de ZR-350 te vervangen. Ik heb daarvoor de Countach gemaakt, en die had dat ook. Die verving eerst de ZR-350, maar heeft ook nog andere koplampen... De pop-up headlights van een Countach zijn nou niet echt mooi in mijn ogen, dus toen ik de Charger gemaakt heb, ging die Countach naar (uit m`n hoofd) de Infernus, en de Charger naar de ZR-350... Nu kun je zeggen: Waarom maak je de lichten van de charger dan niet gewoon altijd open, heel simpel: Die lichten, als ze dicht zijn, dragen juist bij aan het brute imago van de auto. Met die dingen open zien ze er uit als veel andere muscle cars van die tijd. Ik had liever de Charger met werkende lichten, dan de Charger met een bruut geluid.

Vandaar dat hij dus die wagen vervangt... Het is niet makkelijk om geluiden in de San Andreas engine te veranderen. Ik weet het niet zeker maar volgens mij zou dat zelfs niet gaan via een installer. Die geluiden moet ge-extract worden vanuit een ander bestand, en daarna geïmporteerd worden. Tegenwoordig kun je de geluiden volgens mij nog steeds alleen op dezelfde manier vervangen als toen, dus dat helpt ook niet... Én geluiden vervangen lever héél veel geluidsbugs op(heb zelf de sirenes vervangen ooit, heb nu nog altijd geluid-glitches)... Daarbij heb ik geen tijd om dingen opnieuw te gaan maken zodat hij een andere wagen vervangt).

Ten tweede is het je misschien in oudere versies van GLD opgevallen dat er veel auto's hele onlogische SA auto's vervangen.. Dat komt omdat er eerst véél meer auto's geplant waren voor GLD. Zo stond er een Pontiac Trans Am(model Smokey and the Bandit) in de planning(de auto waar ik aan bezig was toen ik de interesse in GLD verloor, model is best ver af), die zou een van de originele muscle cars vervangen, als ik me niet vergis de Sabre. Daarbij was het plan om van de Clover een high-rez model te maken zonder beschadigingen, alsof ie nieuw was dus... Dus die konden we ook niet vervangen. Vandaar dat de Hellenbach de Majestic vervangt, ipv bijvoorbeeld de Clover...

Zo kun je dus wel kutgeluiden zeggen, maar destijds was er geen andere keus. Ik stuur je dit ook wel als PM, aangezien je 't anders misschien niet leest.

Wees in ieder geval blij dat er auto's in zitten die (op één na? Weet niet of m`n Chevy C-10 er nog in zit) mooi inblenden met de SA auto's, anders had GLD er heel anders uit gezien nadat ik de rest van de auto's niet meer heb ge-update... 28 auto's in 'n paar jaar vind ik toch heel wat, aangezien vrijwel al die auto's volledige underbodies en gedetailleerde motoren hebben... (Is kijken of iemand de easter egg kan ontdekken, die bij één van de auto's in de motor verstopt zit...)

Bewerkt: door Mythbuster

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wie van de GLD spelers heeft er al een Easter Egg gevonden (of meerdere), of weet het antwoord op onderstaande vragen? Uiteraard mag je ook screenshots posten.

-Vraag 1: In het Lynx District is ergens de naam van de maker van het eiland te vinden, wie is dit? En waar heb je dit gevonden?

-Vraag 2: Welke twee echt bestaande mensen (Althans dat waren ze, tegenwoordig zijn ze dood) worden in GLD gepromoot, en waar worden ze gepromoot?

-Vraag 3: The Green Light District, is over het algemeen GROEN. Er is echter 1 plek waar er een Red Light District is. Waar is dat? En wat maakt dit duidelijk?

Bewerkt: door Apple-Mac

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Als je GLD hebt geinstalleerd kan je dan nog(zonder GLD te verlaten) naar de normale SA eilanden toe of moet je dan echt de cd weer uit de kast pakken? :clown:

Ja, door GLD op een losse installatie van SA te installeren, dus nee, niet zonder GLD te verlaten, en in principe moet je dan wel echt weer de CD uit de kast pakken, maar dat moet normaal met GLD ook lijkt me.

Enne, ook hier even posten, @Apple:

Vraag 4: Een van de auto's die uit de GTA Stories komt, heeft een tekst onder de motorkap staan... Iemand al gevonden? :)

Bewerkt: door Mythbuster

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb de GLD gedownload alleen is het nou een mod voor GTA SA of een zelfgemaakte game?? want ik heb de game/mod gedownload maar hij doet het niet..

Ik weet niet precies hoe ik de game moet openen terwijl ik alles gewoon 100% heb gedownload

Gauw alsjeblieft een bericht terug :) ( op deze topic of een PB :) )

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb de GLD gedownload alleen is het nou een mod voor GTA SA of een zelfgemaakte game?? want ik heb de game/mod gedownload maar hij doet het niet..

Ik weet niet precies hoe ik de game moet openen terwijl ik alles gewoon 100% heb gedownload

Gauw alsjeblieft een bericht terug :) ( op deze topic of een PB :) )

Een mod... Daarom staat dit nieuws ook bij Modificaties. Je hebt San Andreas dus ook nodig, anders zal de mod niet installeren :)

Als je er verder nog hulp bij nodig hebt moet je wat meer info geven... Anders kunnen wij je ook niet helpen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...