Jump to content

Opgemerkte easter eggs die niet op wikigta staat


gangsterboyyasin11

Recommended Posts

ik vind veel dingen die ik niet zie staan nou ja weinig dan voor mij maar als je de malibu club koopt kan je links van de dansvloer een groep zien die volgens mij gebaseerd is op de village people bekend van de nummer YMCA

de naam is beter onbekend en er zit in de groep eigenlijk een indiaan bij maar omdat er geen is in het spel is het door iets vervangen

>>> Door Jacky-2007: Gtaforum.nl verhuisservice: Verhuisd van GTA Vice City naar het WikiGTA forum. Tevens topictitel even verduidelijkt.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een easter egg is een grap wat de makers verstopt hebben in het spel. Om het te vinden moet je dus goed zoeken. Daarom heet het dus ook een easter egg (paas ei)

Dat die mensen daar dansen is geen easter egg maar gewoon een van de vele grappen van R* en je hoeft er ook niet voor te zoeken ;)

Bewerkt: door Jarno91
Link to comment
Delen op andere websites

Een easter egg is een grap wat de makers verstopt hebben in het spel. Om het te vinden moet je dus goed zoeken. Daarom heet het dus ook een easter egg (paas ei)

Dat die mensen daar dansen is geen easter egg maar gewoon een van de vele grappen van R* en je hoeft er ook niet voor te zoeken ;)

ik had het over gebaseerde zang groepen en ik weet wat het betekend ik ben niet 1

Link to comment
Delen op andere websites

Op deze pagina zijn niet alleen alle easter eggs uit GTA Vice City te vinden, maar ook allerlei andere grappige feiten uit het spel zoals bugs of verwijzingen.

Dit neemt wel zo'n beetje de discussie weg of het op deze pagina past of niet, het zou er in principe wel op passen. Ligt er alleen aan hoe voor de hand liggend de verwijzing is naar de muziek groep "The Village People" waar je op doelt. Die beoordeling zou een VC-expert eens moeten maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad een parodie op The Village People. Dat was al op WikiGTA te vinden, meer specifiek op de pagina over de Malibu Club.

Ik meen me trouwens te herinneren dat het groepje dansers op het podium er altijd staat, dus ook voor dat je het bedrijf koopt.

Ik, of een andere WikiGTA-medewerker zal de Easter Eggs pagina binnenkort aanvullen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad een parodie op The Village People. Dat was al op WikiGTA te vinden, meer specifiek op de pagina over de Malibu Club.

Ik meen me trouwens te herinneren dat het groepje dansers op het podium er altijd staat, dus ook voor dat je het bedrijf koopt.

Ik, of een andere WikiGTA-medewerker zal de Easter Eggs pagina binnenkort aanvullen.

Ja maar moeten ze dan niet op easter eggs zetten eigenlijk is het een namaak alle namaak staan daarop

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...