Jump to content

[GTA3][Android] Highway mod


cooling

Recommended Posts

Hoi forumgangers,

Toch maar even energie gestoken om ook de mobiele versie van GTA3 omzeep te helpen.

En ja gelukt! Geen zin om missies te spelen? Hierbij de oplossing:

highway10.jpg

Intercity Highway

Originele makers: Illspirit en ODIE

Conversion by Dennis (cooling)

Download: >>> Door Puma: Verwijderd, zie bericht.<<<

Installatie stappen:

[README]

*Voorbereidingen. Installeer de GTA3 APK en zorg dat alle bestanden gedownload zijn.

1) Mount de SD van je Android telefoon met de computer.

2) Unrar GTA3_Highwaymod op je bureablad.

3) Open je SD card en ga naar de volgende directorie: Android\data\com.rockstar.gta3\files\GTA3

4) Verplaats hier alle bestanden naar toe. (Overschijf deze)

5) Zorg dat de SD card mount uitgeschakeld is voordat het spel gestart wordt! ( kan gespeeld worden met oude savegames)

Veeeel plezier!

* Models zijn niet afkomstig van mij! Gemaakt door: Illspirit en ODIE

Graag hoor ik jullie reacties.

[Known bugs]

-Na het uitspelen van de missies komen de afsluitingen van de wegen terug. Storing onbekend. ( Alleen getest op HTC Desire HD)

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Heb je toestemming van de originele makers?

Goedeavond! ;)

Helaas is het contact met de orginele makers niet zo makelijk te maken. Maar nogmaals. De models en mapping zijn niet gemaakt door mij. Enkel de conversatie van PC versie naar de Mobiele versie.

Vragen of problemen? Ik hoor het graag.

Gr. Cooling

Link to comment
Delen op andere websites

Graag wel even toestemming van de originele makers voordat je een mod hier publiceert. Showen mag, mits met credits naar de makers, en releasen mag pas als er toestemming is van de originele makers.

Je bent een prima gast met wie ik in het verleden samen heb gewerkt, maar dat zijn nu eenmaal de regels en daar kan ik nu eenmaal niet vanaf wijken ;). Ik heb je downloadlink even verwijderd en als mensen de mod nog willen hebben, kunnen ze privécontact met je opnemen.

Heb er even een slotje op gegooid. Als je toestemming hebt van de makers, kun je dat aan mij (of iemand anders die deze subfora modereert) doorgeven en dan kan je topic weer open mét een downloadlink :). Je werk wordt zeer gewaardeerd in dit relatief inactieve subforum, maar regels zijn regels... Als je écht geen contact kunt krijgen met de makers, dan valt het nog te betwisten, omdat je wel heel expliciet de namen van de originele makers erbij hebt gezet en het slechts een conversie is.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...