Jump to content
Joriz

Max Payne 3 uitgesteld!


Rockstar Games heeft, naast het maken van goede games, ook de lang lopende traditie om de release van spellen uit te stellen. Zo is het deze keer ook de beurt aan Max Payne 3. Tot nu toe was de Max Payne 3 lancering nog gepland voor maart 2012. Nu blijkt Max Payne 3 opeens uit te komen op 18 mei 2012. De reden van het uitstel wordt vandaag nog verder toegelicht door Rockstar Games.

gallery_1_5_134963.jpg

Opvallend is in de toelichting, die eigenlijk voor de aandeelhouders is bedoeld, van Take-Two Interactive (het moederbedrijf van Rockstar Games) dat fiscaal jaar 2013 (1 april 2012 t/m 31 maart 2013) het beste financiële jaar tot nu toe moet worden met een verwacht netto-inkomen van twee dollar per aandeel. Kan de grootste omzet tot nu toe worden verklaard met spellen als BioShock Infinite, Borderlands 2 en het tot mei uitgestelde Max Payne 3? Of kan de beste omzet tot nu toe enkel worden verklaard met het uitkomen van Grand Theft Auto V ergens in de herfst van 2012? We zullen zien!

Bron persbericht: Take-Two Interactive Software, Inc. Announces New Launch Window for Max Payne 3

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Haha, zat al een beetje te wachten op een dergelijk bericht, typisch Rock* dit. Laten we daarnaast maar hopen dat de voorzichtige conclusie omtrent MP 3 en GTA V in hetzelfde fiscale jaar klopt.

Misschien toch maar aandeeltjes Take-Two aanschaffen...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Today we're proud to officially announce that Max Payne 3, the highly-anticipated dark and gritty action experience that continues the tale of former New York City detective Max Payne, will be available for the Xbox 360 and PlayStation3 on May 15, 2012 in North America and May 18, 2012 in Europe, with the PC version launching on May 29th, 2012 in North America and June 1st, 2012 in Europe.

Ik dacht dat ze wel wat geleerd hadden van GTA IV... Nu verwacht ik dat GTA V pas uitkomt in december 2013 :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik dacht toch niet het spel te kopen, dus vind ik niet zo erg. Maar ik dacht dat ze nu al hun aandacht op MP3 gingen zetten tot maart en dat daarna een hele stortvloed info over GTA V ging losgegeven worden. Daarom vind ik het rot te horen dat het nog langer gaat duren.

Je kan het ze ook niet kwalijk nemen, als het echt te maken heeft met de kwaliteit van het spel, maar ook niet als het met winst te maken heeft. Bovenal blijft het een bedrijf en dat moet winst maken. Liever wat langer wachten dan over een paar jaar een failliet Rockstar te zien.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

[...], elke rockstar game word uitgesteld ;)

Ik weet dat Rockstar Games de reputatie heeft release dates afschuwelijk uit te stellen, maar als je naar de releases van GTA kijkt valt het--in ieder geval voor GTA--nog wel mee. Eigenlijk hebben alleen GTA IV en The Lost and Damned noemenswaardige vertragingen opgelopen, of mis ik nu data?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

[...], elke rockstar game word uitgesteld ;)

Ik weet dat Rockstar Games de reputatie heeft release dates afschuwelijk uit te stellen, maar als je naar de releases van GTA kijkt valt het--in ieder geval voor GTA--nog wel mee. Eigenlijk hebben alleen GTA IV en The Lost and Damned noemenswaardige vertragingen opgelopen, of mis ik nu data?

GTA 3 werd ook uitgestelt wegens verwijzingen naar 9/11

Bewerkt: door patat123

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Op zich heb je een punt, maar waar de beleving vandaan komt is niet moeilijk te raden: In de afgelopen pakweg vijf jaar zijn er drie grote releases geweest van Grand Theft Auto spellen: IV, TLAD en TBOGT. Dat betekent dus 66,67% "dik te laat" uitgebracht.

Enfin, ik hoop dat Joriz' conclusie de juiste is. BioShock en Borderlands zijn inderdaad twee populaire titels in hun genre, ook al zal ik deze niet kopen, en Max Payne 3 is ook geen kleine game... Nu maar hopen dat deze drie bij lange na niet genoeg opleveren op de prognose waar te kunnen maken, en dat hiervoor inderdaad een release van GTA V stiekem bij in gecalculeerd zit. Uiterlijk 1 april 2013 weten we het. :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...