Jump to content
  • Sign Up
GTAGames.nl
Sign in to follow this  
Joriz

Nieuwe Max Payne 3 'Design and technology: targeting and weapons' video online!

Nadat gisteren bleek dat Max Payne 3 is uitgesteld, gaat Rockstar Games toch door met het promoten van dit mooie spel. In deze Design and techonology video wordt aandacht gegeven aan de wapens in Max Payne 3 en het bijbehorende schieten en richten. Het is mooi om te zien dat de RAGE engine van Rockstar Games constant blijft verbeteren en hopelijk dus elementen van Max Payne 3 in Grand Theft Auto V terecht komen.

GTAGames.nl

Recommended Posts

thebig

Heb hem zonet gezien en het is echt ongelooflijk. Heb het gevoel dat ik nog altijd met mijn mond open zit.

Die wonden zien er echt realistisch uit, je platformen naar beneden halen, de tegenstanders zijn slimmer, je hebt opties om meerdere wapens vast te houden. Ik heb ook het gevoel dat de Bullet Time nu nog trager gaat, zie ik toch in het beeld wanneer hij van het dak afspringt. Je tegenstanders schieten dan ook een paar kogels af wanneer je ze raakt, gedoemd om ergens verdwaald in de muur te komen, echt prachtig

En dan ook het besef dat de meeste van deze dingen ook in GTA V gebruikt gaan worden, behalve de dingen typisch MP zijn en niet GTA. Artificiële intelligentie en gebruik van omgeving om tegenstanders uit te schakelen zijn alweer twee dingen die ik mag aanvinken.

Soms vind ik het spijtig dat ik echt niet de man ben voor pure shooters, ik weet dat als ik dit spel zou kopen, ik het na een tijdje toch zou laten liggen of het me zou frustreren.

Edited by thebig

myron.b

Die graphics zijn erg mooi.

Ik ga hem zeker aanschaffen.

jammer dat die uitgesteld is.

Edited by myron.b

Bassieboy35

Net dit filmpje gezien, erg mooi vooral de graphics en de bewegingen.

Als ik dat spel ga halen zou ik zo gauw nog even niet weten, ik heb namelijk nog nooit eerder een Max Payne gespeeld.

Basssss

Wouw, ze zijn met al hun andere games echt een goede engine aan het opbouwen voor GTAV. Ik ben echt benieuwd naar wat R* ons nog meer gaat brengen. _O_

xoex23

Nu ben ik wel zeker dat ik Max payne 3 ga halen, wat een graphics en een engine!

Nou is het nog vervelender dat ie is uitgesteld :$

Guardian1980

Ziet er gruwelijk goed uit, met dit filmpje kan ik weer 4 maanden vooruit... Wat ik wel jammer vind, maar dat hoort blijkbaar bij games tegenwoordig; bij mij vliegen de kogels om de oren, maar wordt ik niet geraakt. En in de tussentijd schiet ik met één magazijn 8 mensen dood. Maar goed, misschien wel noodzakelijk om het spel leuk te houden.

GTAKevin023

Ait, ik ga onder die bus staan als ik dat spel heb. icon_cab.gif

Vette filmpie, ik ga dat spel zeker kopen als het voor de Xbox 360 uitkomt thumbsup2.gif

Scarface92

Ziet er weeral schitterend uit, mooi om te zien dat de RAGE engine inderdaad steeds word verbeterd. Ik ben niet zo'n grote Max Payne fan maar deze game weet me toch echt te boeien. De uitstel kwam niet echt als een verrassing maar is voor veel fans wel vervelend, maar tegelijkertijd een begrijpelijk besluit. Rockstar kennende hebben de tijd nodig voor kwaliteitsgames, waaronder MP3. Ik ga hem in ieder geval kopen, zie het ook wel een klein beetje als voorproefje van GTA V, hoewel het twee totaal verschillende games zijn.

Edited by GrandTheftTwano