Jump to content
Joriz

Nieuwe Max Payne 3 'Design and technology: targeting and weapons' video online!


Nadat gisteren bleek dat Max Payne 3 is uitgesteld, gaat Rockstar Games toch door met het promoten van dit mooie spel. In deze Design and techonology video wordt aandacht gegeven aan de wapens in Max Payne 3 en het bijbehorende schieten en richten. Het is mooi om te zien dat de RAGE engine van Rockstar Games constant blijft verbeteren en hopelijk dus elementen van Max Payne 3 in Grand Theft Auto V terecht komen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Heb hem zonet gezien en het is echt ongelooflijk. Heb het gevoel dat ik nog altijd met mijn mond open zit.

Die wonden zien er echt realistisch uit, je platformen naar beneden halen, de tegenstanders zijn slimmer, je hebt opties om meerdere wapens vast te houden. Ik heb ook het gevoel dat de Bullet Time nu nog trager gaat, zie ik toch in het beeld wanneer hij van het dak afspringt. Je tegenstanders schieten dan ook een paar kogels af wanneer je ze raakt, gedoemd om ergens verdwaald in de muur te komen, echt prachtig

En dan ook het besef dat de meeste van deze dingen ook in GTA V gebruikt gaan worden, behalve de dingen typisch MP zijn en niet GTA. Artificiële intelligentie en gebruik van omgeving om tegenstanders uit te schakelen zijn alweer twee dingen die ik mag aanvinken.

Soms vind ik het spijtig dat ik echt niet de man ben voor pure shooters, ik weet dat als ik dit spel zou kopen, ik het na een tijdje toch zou laten liggen of het me zou frustreren.

Bewerkt: door thebig

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ziet er gruwelijk goed uit, met dit filmpje kan ik weer 4 maanden vooruit... Wat ik wel jammer vind, maar dat hoort blijkbaar bij games tegenwoordig; bij mij vliegen de kogels om de oren, maar wordt ik niet geraakt. En in de tussentijd schiet ik met één magazijn 8 mensen dood. Maar goed, misschien wel noodzakelijk om het spel leuk te houden.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ziet er weeral schitterend uit, mooi om te zien dat de RAGE engine inderdaad steeds word verbeterd. Ik ben niet zo'n grote Max Payne fan maar deze game weet me toch echt te boeien. De uitstel kwam niet echt als een verrassing maar is voor veel fans wel vervelend, maar tegelijkertijd een begrijpelijk besluit. Rockstar kennende hebben de tijd nodig voor kwaliteitsgames, waaronder MP3. Ik ga hem in ieder geval kopen, zie het ook wel een klein beetje als voorproefje van GTA V, hoewel het twee totaal verschillende games zijn.

Bewerkt: door GrandTheftTwano

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...