Jump to content

Favoriete series


Wesley

Recommended Posts

The Sopranos en The Wire zijn wat mij betreft de beste series die ooit zijn gemaakt. Alles is perfect, het acteerwerk, de personages, het verhaal, noem het maar op. Allebei misdaadseries van hoog niveau, vanaf de eerste aflevering zit je er al helemaal in. Ook zijn deze series afkomstig van de Amerikaanse tv zender HBO, die ook bekend is van Band of Brothers. Verder voor mij geen CSI of iets dergelijks, is net allemaal een beetje teveel van hetzelfde en niet echt boeiend. Voor de mensen die van boeiende en indrukwekkende misdaadseries houden raad ik dus The Wire en The Sopranos aan, want dat zijn me toch een fantastische series. smile3.gif

The Sopranos worshippy.gif

Aan The Wire wil ik nog steeds ooit eens beginnen, net als ''Mad Men'' ofzo

Dat zijn nou net de drie series die ik ook boven alles plaats. Had het er hier nog met Elliott over. Als je voor The Wire gaat, laat je dan niet afstoten door wat een misschien wel behoorlijk 'saai' begin is.
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 145
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wesley

    23

  • Jimmiefitz

    8

  • Guardian1980

    7

  • Scarface92

    6

  • 2 maanden later...
  • 3 maanden later...

Orange is the new Black schijnt een goede serie te zijn. Wat vinden jullie hiervan? Is de reden dat ik mss toch aan de Netflix ga :puh:

Uiteindelijk ben ik ruim een jaar later (september 2016 of zo) toch overstag gegaan. Vind het hele leuke serie, kan niet wachten op het nieuwe seizoen. Ben nu al poosje bezig met The Good Wife, vind ook Scorpion erg leuk. Maar ik blijf niet echt een serie-kijker. Ik ben eigenlijk vrij snel verveeld, maar het is leuk tijdverdrijf voor als ik brak ben.

Link to comment
Delen op andere websites

Kodi stream kastje jongen, alle series een dag later dan dat ze uit komen in Amerika. Ideaal, zo heb ik The Walking Dead al ver voor dat FOX het uitzend die avond.

Kijk momenteel Peaky Blinders, How to get away with murder

The Walking Dead

The Sopranos

Braking Bad

Sherlock Holmes

The Killing

allen al gezien

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn zoveel verschrikkelijk goede series:

-House of Cards

-Arrow

-The 100

-Sleepy Hollow

-Shooter

-Prison Break

-Heroes

-Under the Dome

En ik zou er ongetwijfeld nog wel een paar vergeten zijn, waarvan het te lang geleden is, dat ik ze gezien heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Momenteel kijk ik voor de 3e keer naar Mad Men. Simpelweg een briljante serie, zo geweldig geschreven en het gaat om met zoveel verschillende thema's en iedere keer dat ik het weer zie, merk ik pas hoe gevuld met sublieme boodschappen de serie is. Ik kan geen serie bedenken met meer context dan Mad Men. Het is echter niet mijn favoriete serie alle tijden, dat blijft toch wel The Sopranos bloos.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Zojuist Gotham seizoen 1 gezien op Netflix en deze voeg ik absoluut toe aan mijn lijst naast TWD, Breaking Bad en alle CSI's (behalve Miami), NCIS's, Criminal Minds en House series. ^^

En Friends ofcourse!

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb laatst The X-Files weer opgepakt. Naarmate de seizoenen vorderen worden de verhaallijnen zwakker en is het allemaal wel erg vergezocht, maar ik heb gewoon een ontzettend zwak voor deze serie. De dynamiek tussen Mulder en Scully, Skinner met zijn kille houding maar gouden hart, de sigarettenmeneer, het zijn stuk voor stuk interessante personages. Ik hou normaal niet zo van science fiction, maar dit jaag ik er in moordend tempo doorheen.

Met mijn vriendin ben ik nu aan The Missing begonnen - pas twee afleveringen gehad, maar ik zit er al helemaal in. Retespannend, doet me qua opzet nogal denken aan Spoorloos (de film, niet het tv-programma).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Ik kijk de laatste tijd heel veel naar ‘SKAM NL’ wat weer een remake is van een Noorse televisieserie. Ik vind het leuk hoe de serie zich afspeelt via sociale media en televisie. Je kan het ook terugkijken via de app van NPO wat ik ook heel fijn vind.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...