Jump to content

Favoriete series


Wesley

Recommended Posts

3.The Inbetweeners

The Inbetweeners is inderdaad echt een geweldige serie, jammer genoeg hebben de hoofdrol spelers gezegd dat ze zichzelf te oud vonden voor de serie, zodoende komt er helaas geen season 4 :( Ergens in dit jaar begint er wel weer een nieuwe serie, bijna hetzelfde concept als The Inbetweeners maar dan in Amerika. Vraag me eerlijk gezegd wel af of ze dat soort humor een beetje kunnen rechtzetten, gezien er in The Inbetweeners echt typische Britse humor voorkomt. Ben erg benieuwd naar die nieuwe serie in elk geval!

P.S. Dat je 'The Big Bang Theory' op #10 zet :O

Naja het is eigenlijk niet op volgorde van favoriet naar minder favoriet ofzo. Het zijn gewoon 10 series die ik erg goed vind ^^ .

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 145
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wesley

    23

  • Jimmiefitz

    8

  • Guardian1980

    7

  • Scarface92

    6

Flikken Maastricht, die ene supergeniale Sherlock Holmes serie waarvan ik de verhaallijn echt briljant vond en alles erbij, moet alleen even kijken waar ik dat kan terug kijken. En natuurlijk Criminal Minds, Caste is ook erg leuk, The Mentalist ook :) maar mijn all-time favorite is toch alles van Law & Order waar Jerry Goldblum in zit. _O_ Mijn held, zo'n mooie sfeer hebben zijn afleveringen. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Naja het is eigenlijk niet op volgorde van favoriet naar minder favoriet ofzo. Het zijn gewoon 10 series die ik erg goed vind ^^ .

Hmmmm! Nah ik heb er een paar episodes van gezien, vond het toch niet zo fantastisch eerlijk gezegd.

Ik ben nu ook wat verder met The Sopranos en ik moet toegeven, het is eigenlijk een hele goede serie! Er zit een mooie spannende verhaal in! Zeker waard voor andere mensen om het eens te gaan kijken!

By the way, is er iemand die de nieuwste serie Birdsong al heeft gezien? Birdsong is sinds gisteren op BBC geweest voor het eerst, het schijnt wel een goede miniserie te zijn maar ik wacht toch even af op reviews van anderen.

Link to comment
Delen op andere websites

The Sopranos zet je echt aan het denken hé, echt een geniale serie. En geloof mij, het word alleen nog maar beter. Ik had ook nooit de moeite gedaan om de serie te gaan kijken maar als je er eenmaal inzit wil je er niet meer uit. The Wire is van hetzelfde format, qua verhaal en setting niet met elkaar te vergelijken maar de karakters zijn daar ook zeer indrukwekkend, en een erg meeslepend verhaal.

Ik hoor trouwens ook goede verhalen over Boardwalk Empire, tevens ook van HBO. Ook een aanrader?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoor daar goede verhalen over! Volgens .Levi. is het ook een aanrader. Ik zou zeggen neem gewoon de moeite om eens te kijken naar season 1, mocht je het wel tof vinden kijk je het verder af :D Zo niet, dan is het heel simpel uiteraard :D *delete* :D

Anyhoe, morgen komt er een geweldige serie op FOX. Het is een nieuwe serie genaamd: Touch! Zie hieronder een preview:

http://www.youtube.com/watch?v=MLDo3wjtNSA

Ik weet nu al zeker dat dit een groot succes gaat worden! Dat wordt morgen zekerweten even kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Vermist

Flikken

Code 37

Full House

The Fresh Prince of Bel-Air

The Tudors

FC De Kampioenen

Ik voel er veel voor om 'The Pacific' eens te kijken, ik denk dat ik er DVD's van heb liggen. Helaas, time is money, but with money you can't buy time..:(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoor trouwens ook goede verhalen over Boardwalk Empire, tevens ook van HBO. Ook een aanrader?

Seizoen 1 was erg goed. Ik moet helaas nog de tijd vinden om seizoen 2 te bekijken. :(

Seizoen 2 vind ik nog sterker. Het gaat wat dieper en is vergeleken het eerste seizoen veel gewelddadiger geworden. Ik zeg doen!

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand gehoord van Homeland?

Ik had daar een stukje van gezien, wel even wennen om Damien Lewis te zien als een sergeant in plaats van majoor zoals in Band of Brothers.

Vanaf morgen maar eens verder kijken naar Homeland, tevens ook Boardwalk Empire maar eens goed bekijken!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...