Jump to content

[Discussie] Missies herspelen


Mestdagh11

Recommended Posts

Ik heb zeer weinig gebruik gemaakt van de functie in TBoGT. Ik ben iemand die dan liever de hele verhaallijn weer uitspeeld. 't Is wel handig om leuke missies (zoals Dropping In) opnieuw te kunnen doen een aantal keer, maar daarmee houd 't ook op. Ik hoop dat in GTA V Rockstar back to basis gaat, en er toch geen scores en extra objectives instopt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 3L1077

    6

  • GrandTheftHaye

    4

  • Nissan

    3

  • thebig

    3

Ik heb zeer weinig gebruik gemaakt van de functie in TBoGT. Ik ben iemand die dan liever de hele verhaallijn weer uitspeeld. 't Is wel handig om leuke missies (zoals Dropping In) opnieuw te kunnen doen een aantal keer, maar daarmee houd 't ook op. Ik hoop dat in GTA V Rockstar back to basis gaat, en er toch geen scores en extra objectives instopt.

Dit. Ik had gisteren willen zeggen, Laat ik dan de eerste zijn die zegt: alsjeblieft niet. Ik zie totaal niet de toegevoegde waarde hiervan in, aangezien ik in voorgaande GTA's altijd een savegame downloadde (exact dezelfde functie) of inderdaad de verhaallijn opnieuw ging spelen; dát is juist de charme van GTA, de verhaallijn in zijn geheel. Voor één missie de gehele verhaallijn opnieuw doen, dat is pas leuk.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor één missie de gehele verhaallijn opnieuw doen, dat is pas leuk.

Jammergenoeg dat een simpele "+1" hier niet geliefd is anders had je ze gewoon gekregen.

Heb zelf de functie van een missie herspelen tot op de dag van vandaag nog nooit gebruikt. Ik vind het niet zo veel hebben. Dan wordt zo'n missie echt ook maar letterlijk een "missie" en valt die een beetje weg uit zijn context en charme. Daar speel ik geen GTA voor. Ik speel GTA voor het verhaal dat zo de missie's aanbrengt.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit. Ik had gisteren willen zeggen, Laat ik dan de eerste zijn die zegt: alsjeblieft niet. Ik zie totaal niet de toegevoegde waarde hiervan in, aangezien ik in voorgaande GTA's altijd een savegame downloadde (exact dezelfde functie) of inderdaad de verhaallijn opnieuw ging spelen; dát is juist de charme van GTA, de verhaallijn in zijn geheel. Voor één missie de gehele verhaallijn opnieuw doen, dat is pas leuk.

Dat kan je toch nog steeds doen, als je dat wilt? Het is toch een extra functie, niet een verplichting? Als je zelf al savegames downloadde, betekent dat het wel degelijk handig/leuk kan zijn om een enkele missie opnieuw te doen... Niemand verplicht je om ook werkelijk die ene missie opnieuw te spelen in plaats van de gehele storyline opnieuw te spelen...

Link to comment
Delen op andere websites

Dit. Ik had gisteren willen zeggen, Laat ik dan de eerste zijn die zegt: alsjeblieft niet. Ik zie totaal niet de toegevoegde waarde hiervan in, aangezien ik in voorgaande GTA's altijd een savegame downloadde (exact dezelfde functie) of inderdaad de verhaallijn opnieuw ging spelen; dát is juist de charme van GTA, de verhaallijn in zijn geheel. Voor één missie de gehele verhaallijn opnieuw doen, dat is pas leuk.

Dat kan je toch nog steeds doen, als je dat wilt? Het is toch een extra functie, niet een verplichting? Als je zelf al savegames downloadde, betekent dat het wel degelijk handig/leuk kan zijn om een enkele missie opnieuw te doen... Niemand verplicht je om ook werkelijk die ene missie opnieuw te spelen in plaats van de gehele storyline opnieuw te spelen...

Een extra functie dan, die mijns inziens niet bijster veel toevoegt. De verplichting hebben om je weer eens in het verhaal vast te bijten was en is juist leuk in GTA, niet het idee om missies te herspelen en daarmee je score steeds te verbeteren.. Als deze functie erin wordt gestopt, wordt het ook ineens 100x zo simpel om even een missie vanuit een andere invalshoek te bekijken (door de wisselende personages), in plaats van dat de hele verhaallijn ineens veranderd wordt en dat je dat achteraf niet "even terug kan draaien".

Link to comment
Delen op andere websites

Nogmaals, waarom is dat een probleem? Je zegt zelf dat je ook al savegames gedownload hebt, dan wil je dus ook vanaf een bepaald punt verder spelen en niet de gehele storyline opnieuw. Van mij hoeft dat verbeteren van scores ook niet, maar het herspelen van een missie naar keuze: waarom niet. Als je dat meestal niet wilt, prima, dan ga je lekker de gehele storyline opnieuw spelen. Als je alleen zin hebt om een enkele missie te doen, kan dat ook makkelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Mission replay's zijn echt een must-have, maar de 100 procent, daar ben ik tegen.

In TBoGT gaat het nog, aangezien er niet zoveel superveel missies zijn, maar GTA V zal er wal wat meer hebben.

Stel je voor dat je een missie à la Three Leaf Clover zou moeten spelen binnen een bepaalde tijd, en zonder te veel (auto)schade. Veel plezier...

Link to comment
Delen op andere websites

dat zou echt vet irritant worden, missie herspelen lijkt me wel leuk want dan hoef je niet de hele game opnieuw te spelen, maar kan je gewoon de leuke missies kiezen.

@3L1077 wow jij bent op een post-kill-streak :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

JA! Moet erin! :D :D Mijn lievenings missies zitten namelijk van gta in TBOGT. Daar vindt ik de beste missies in zitten. Was zo blij dat ik die missies kon herspelen wanneer ik maar wilde. Echt zo chill vond ik dat. Moeten ze zeker in V doen. Dat je een grote bankoverval opnieuw kan doen. :D :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel alle gta's meerder keren, maar het zou gewoon fijn zijn om dat te doen zonder alle saaie missies.

met al die bankovervallen komen er nu wel erg veel meer coole missies om naderhand nog een keer te spelen. Ook gewoon om hem de ene keer als michael dan als trevor en daarna als franklin te doen, waarneer je de keuze hebt tussen alle 3.

Bewerkt: door GrandTheftHaye
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...