Jump to content
  • Sign Up
GTAGames.nl
Sign in to follow this  
NandroDavids

Tweede trailer Max Payne 3 online

Rockstar Games heeft zojuist de tweede trailer voor Max Payne 3 op haar website geplaatst. Bekijk de trailer hieronder, of natuurlijk op de officiële Max Payne 3-website. Op die website vind je ook de eerste trailer, screenshots en nog veel meer info over de game die in mei van dit jaar in de winkels zal liggen.

GTAGames.nl

Recommended Posts

Jimmiefitz

Ziet er prachtig uit, leuk om wat meer te zien van de personages. :puh:

Sjaakswabber

De eerste trailer deed mij niet zo veel, nu ik deze tweede trailer heb gezien denk ik de game te gaan kopen. Deze stijl doet me aan een film van vroeger denken, nu is echt te zien dat het verhaal een grote rol speelt met vele personages erin. De game komt sneller uit dan je denkt, voor die tijd kunnen mensen zich nog vermaken met eventueel Prototype 2. Tot Max Payne 3 uit komt zit The Darkness 2 hier nog in de Xbox 360, dit word toch wel een goed gamesjaar wat ik niet had verwacht.

Scarface92

Echt weer een vette trailer, maar ben niet anders gewend van Rockstar. Ik kijk zo uit naar deze game, kan niet wachten om hem te spelen, evenals GTA V.

xoex23

Damn! wat een goede trailer zeg, nu weet ik wel zeker dat ik mp3 ga aan schaffen.

Guardian1980

Tja, elke keer hetzelfde liedje met Rockstar; het ziet er weer zo goed uit, het maakt het wachten (nu nog drie maanden) er niet makkelijker op.

xoex23

Ik kan nog wel even wachten hoor, kan ik ook eens beginnen aan vcs en lcs.

Wrieh

Ik ga de special Edition kopen :), zo vette game die het geld zeker waard is!

xoex23

Ik ga voor de gewone editie, ik heb ook weer geen zin te veel geld uit te geven. :$

Wrieh

Alleen die andere skins die je online kan gebruiken is de special edition al waard :puh: