Jump to content

Euro Truck Simulator 2


BoerTijger

Recommended Posts

  • Reacties 967
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BoerTijger

    101

  • moechy

    86

  • BiglifeRPG

    68

  • Sir_Ballas

    45

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hahahaha, dit spel is zo komisch. Ik had de eerste versie gevonden toen ik me echt dood verveelde op school. Iedereen keek echt raar toen ik de eerste versie speelde.

Ik verheug me echt op de tweede versie, had hem al een half jaar geleden in mn agenda gezet zodat ik de release niet zou missen :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga deze zeker kopen als hij online kan, als hij geen multiplayer heeft, download ik hem gwn.

Ik speel ETS nog steeds dagelijks omdat er zoveel maps en mods voor zijn.

Ja , ik heb niks met vrachtwagens maar dat rijden door al die landen vind ik wel leuk :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga deze zeker kopen als hij online kan, als hij geen multiplayer heeft, download ik hem gwn.

Ik speel ETS nog steeds dagelijks omdat er zoveel maps en mods voor zijn.

ga dit spel kopen joh die makers zetten al hun geld op dit spel, als iedereen het download gaan ze failliet en dan bestaat dit genre niet, en voor de maker van deze post, SCS heeft gezegd dat ze er geen multiplayer in doen omdat ze er geen geld en te weinig mensen voor hebben.

Bewerkt: door GTAnerd 007
Link to comment
Delen op andere websites

@GTANerd,

Sorry, maar als een spel niet online kan vind ik het het niet waard om te kopen.

hmm, dat ervaar ik niet zo...

Als je in een game genoeg uren kan pompen (100+), dan is het voor mij het waard om het te kopen.

---

by the way, ik vond dit ook wel een grappig spelletje om te doen, vooral als je moe bent :bonk:

@flitskikker: hahaha, wat een masterreview :schater:

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

http://www.gtaforum.nl/blog/71/entry-5768-review-euro-truck-simulator/

Heb er ook ooit review over geschreven :). Maar dit spel wordt stuk beter. Zie je ook in de video's van SCS Software ;)

Die link van jou... :7

Ruck simulator... :$

Oke genoeg met dit puber gedrag, Deze game lijkt me wel leuk. Heb de vorige ook gespeelt en vond die wel geinig. Ga er alleen niet voor betalen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het een paar keer gespeeld maar ik vond het gewoon zo saai dat ik het heb verwijderd

Als je een ongeluk krijgt zie je nog niet eens een krasje. En verder is er ook niks te doen als alleen maar je oplegger aankoppelen en rijden. Het verkeer is ook niet zo geweldig, als je je richting aanwijzer aanzet stopt iedereen die achter je rijdt

Maar als deze beter is uitgewerkt en meer functies heeft zoals uitstappen en zelf je trailer lossen ga ik hem misschien wel kopen :puh:

Bewerkt: door Jarno91
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het een paar keer gespeeld maar ik vond het gewoon zo saai dat ik het heb verwijderd

Als je een ongeluk krijgt zie je nog niet eens een krasje. En verder is er ook niks te doen als alleen maar je oplegger aankoppelen en rijden. Het verkeer is ook niet zo geweldig, als je je richting aanwijzer aanzet stopt iedereen die achter je rijdt

Maar als deze beter is uitgewerkt en meer functies heeft zoals uitstappen en zelf je trailer lossen ga ik hem misschien wel kopen :puh:

Het is geen GTA hé.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...