Jump to content

Game of Thrones


Jimmiefitz

Recommended Posts

  • Reacties 157
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    25

  • .Sharingan

    21

  • moechy

    17

  • Jimmiefitz

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zo, het seizoen zit er weer op, (opnieuw) een matig seizoen als je het mij vraagt, maar toch loopt het af met een dubbele klapper. Ep9 en 10 Applaus.gif

Echt gevuld met epische momenten deze twee afleveringen. 9 had de onvergetelijke battle sequence, maar 10 sloot het seizoen op een keurige manier af. 'The mad queen' en de prophecy over haar kinderen, 'The North remembers' meteen na de R+L=J reveal, het einde van Walder Frey, Dany die eindelijk naar het westen vaart en nog zat meer om over na te denken smile3.gif

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Lyanna Mormont is fantastisch in haar rol. Hoe goed kan dat kind wel niet overkomen als een baas, al sinds ze door Jon werd benaderd voor de alliantie. Ik ben fan. :puh:

Ramin Djawadi is ook weer episch met zijn muziek, zijn nummers geven de perfecte sfeer die bij de scenes hoort. :Y

Bewerkt: door Bierbuikje
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 6 maanden later...
  • 4 maanden later...
7 uur geleden, .Sharingan zei:

Ziekelijk begin van de episode! :Y

Inderdaad zeg, zo zit je er direct weer helemaal in wat mij betreft. Dit seizoen wordt echt weer iedere week uitkijken naar het moment dat de nieuwe aflevering beschikbaar is volgens mij :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...