Jump to content

Game of Thrones


Jimmiefitz

Recommended Posts

Ha, dacht ik even naar een tussenaflevering te kijken gisteren waarin er enkel wat opbouw richting de rest van het seizoen zou zitten. Bleek dat uiteindelijk toch flink mee te vallen :D  Genoeg actie op het eind van de aflevering.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 157
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    25

  • .Sharingan

    21

  • moechy

    17

  • Jimmiefitz

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Spoiler

Ze maken inderdaad wel echt vaart nou. Leuk om te zien. Ik hoop dat ze veel productiewaarde hebben gestopt voor de gebeurtenissen in Casterly Rock straks. Helemaal niet in de show gezien volgens mij en ook in de boeken is die plek amper beschreven.

Ik wil niet eens wat Cersei gaat doen met de Sand Snakes :7 Het zal zeker dan zijn dat Jaime het gezien heeft met haar, 100% dat hij Cersei vermoorden gaat.

 

Overigens wel een lekkere throwback naar het eerste seizoen.

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag op Reddit een theorie staan dat Cersei straks Gregor Clegane gaat laten doen met de Sands wat hij ook deed met de zus van Oberyn. Het past heel goed bij het karakter van Cersei en zou qua geweld precies in de show passen.

Link to comment
Delen op andere websites

15 minuten geleden, FrankyFourFingers zei:

Ik wil niet eens wat Cersei gaat doen met de Sand Snakes :7

Ik wil niet eens weten wat Cersei gaat doen met de Sand Snakes :7

Maar bedankt TD, het is alweer even geleden dat we een rapescene hadden.

Link to comment
Delen op andere websites

Op 26/7/2017 om 19:45, ThunderDuck zei:

Een scene zoals je zus verkrachten in een tempel naast het dode lichaam van het kind dat je met haar verwekt hebt is nou eenmaal niet makkelijk te overtreffen.

Dat is ook hetgene dat de show ervan gemaakt heeft, in de boeken is het geen verkrachting.

Link to comment
Delen op andere websites

            He stopped then, and drew her down onto his lap. Dany was flushed and breathless, her heart fluttering in her chest. He cupped her face in his huge hands and looked into his eyes. "No?" he said, and she knew it was a question. She took his hand and moved it down to the wetness between her thighs. "Yes," she whispered as she put his finger inside her.

 

Achja, al sinds s01e01 worden dergelijke zaken verdraaid in de serie :7 

Link to comment
Delen op andere websites

2 minuten geleden, FrankyFourFingers zei:

Het gehalte fanservice ligt dit seizoen wel lekker hoog. Erg leuk om naar te kijken :)

Ze zullen ook wel een beetje moeten, nu met minder afleveringen in een seizoen. Maar als dat inderdaad betekent dat we iedere week in ieder geval deze hoeveelheid actie en spanning te zien krijgen, vind ik het prima :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat ze persoonlijk teveel naar de fans kijken en te hard afwijken van het source-material.

Zo passeren er een paar meme's de revue, vind ik niet bepaald gepast, maar goed.

Verder was het wel een nette aflevering.

Zeker dat stukje op het bevroren meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Na 2 kutseizoenen vind ik het wel prima zo. De boeken en de show zijn mekaar al een seizoen of 3 zo goed als helemaal verloren, dat ze nu gaan voor een popcornfestijn met veel spektakel, hoge productiewaarde en fanservice, maar weinig geloofwaardigheid vind ik geen probleem  :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...