Jump to content

Game of Thrones


Jimmiefitz

Recommended Posts

  • 3 weken later...
  • Reacties 157
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    25

  • .Sharingan

    21

  • moechy

    17

  • Jimmiefitz

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ben eergisteren begonnen met deze serie omdat ik nu tot oktober moet wachten op seizoen 5 van the walking dead, en ik moet zeggen dat deze serie beter is dan verwacht. :tu: Ik weet alleen nog niet hoe sommigen heten en hoe alles in elkaar steekt. Dan bedoel ik dus wie familie van elkaar is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 7 maanden later...

Ik ben sinds kort ook maar eens begonnen met deze serie, op aanraden van een vriend en na veel goede commentaren te horen. Ik verwachtte er niet echt veel van, het leek me wat een overhypte boel. Hoe verder ik echter kom, hoe meer ik begrijp waarom er zo'n hype rond is ontstaan. Echt een van de beste series die ik ooit heb gezien. Het verhaal heeft me helemaal opgeslokt en ik moet me na elke aflevering serieus inhouden om de volgende niet al op te zetten. Zelfs al duren die afleveringen zo lang.

Aangezien ik ook van velen hoorde dat de reeks wat ingewikkeld in elkaar zit, heb ik de nodige voorbereidingen genomen: ik heb een stamboom en een kaart opgezocht, waar ik even bij kan spieken als ik een personage of een plek niet thuis kan brengen. Daarbij lees ik na elke aflevering ook vlug de Wikipedia-pagina na, voor als ik iets écht niet begrepen zou hebben.

De laatste aflevering die ik heb gezien is trouwens You Win Or You Die, de 7e aflevering van het eerste seizoen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Binnekort eindelijk Seizoen 5 :D

Wie had dat gedacht, in plaats van alleen episode 1, meer dan een derde van het seizoen! Ik heb ze nog niet gezien, iemand wel toevallig?

Ja, kon mezelf niet inhouden. Kwaliteit is doenbaar, zeker goed genoeg om te kijken. :tu:
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Even wat anders:

Man man man, zo moeten lachen met dit :7

'It's the first romantic ballad about incest in Coldplay's career'

Ondertussen zit ik zelf aan het begin van seizoen 3, maar zit ik wel halverwege A Feast For Crows.

Link to comment
Delen op andere websites

Even wat anders:

Man man man, zo moeten lachen met dit emo.gif

'It's the first romantic ballad about incest in Coldplay's career'

Ondertussen zit ik zelf aan het begin van seizoen 3, maar zit ik wel halverwege A Feast For Crows.

Dat stukje tussen Ramsay en Theon is geweldig :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Nu het seizoen gedaan is en ik net de laatste aflevering gekeken heb, zit ik met een KUT-gevoel :(

Alleszinds de theorie waar ik in geloofde is nu niet meer van toepassing.

Ik moet zeggen dat ik na het zien van de laatste aflevering van het seizoen ook weer van mijn stuk gebracht ben. (Zoals eigenlijk elk seizoen wel het geval is).

En eigenlijk weet je dat er zoiets gebeurt is in de afgelopen seizoenen, had ik dit einde toch niet kunnen bedenken.

Nu is het balen dat we weer een jaar moeten wachten :(

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Nu ik al een tijdje klaar ben met de boeken ben ik nu bezig met de serie. Zit nu aan de 8e aflevering van het 4e seizoen. Dus over een weekje of twee heb ik het wel helemaal uit :puh:

In het 3e en 4e seizoen hebben ze wel het een en het ander verandert aan het verhaal. Het ene komt al beter uit dan het andere

Over de 8e aflevering van het 4e seizoen:

Blijf het toch spijtig vinden dat Oberyn Martell dood gaat, is echt leuk karakter. Zowel in het boek als in de serie. Wat een gruwelijke scene trouwens.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...