Jump to content

Game of Thrones


Jimmiefitz

Recommended Posts

Over de 8e aflevering van het 4e seizoen:

Blijf het toch spijtig vinden dat Oberyn Martell dood gaat, is echt leuk karakter. Zowel in het boek als in de serie. Wat een gruwelijke scene trouwens.

Haha vond ik ook. Maar toch ook fantastisch hoe hij dood gaat, dat vind ik zo leuk aan GoT, het is geen eind goed al goed verhaal. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 157
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    25

  • .Sharingan

    21

  • moechy

    17

  • Jimmiefitz

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dit is wel leuk om te zien:

Ook goed gemonteerd. Bij sommige acteurs zie je dat ze er meteen opzaten, anderen zich toch nog wat meer in hun rol gewerkt.

Momenteel halfweg seizoen 5. Het boek hebben ze voor niet veel meer gebruikt dan WC-papier. Nee, ik ben geen boeknerd die aan iedereen moet laten weten dat ik het boek heb gelezen en dat het zoveel beter is. Het enige waar ik me echt aan stoor, is dat ze overal liefde in proberen steken waar het niet past en waar het juist wel is, komt het er niet goed uit.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Zo, eindelijk alle afleveringen gekeken. Nu een jaartje wachten op het nieuwste boek en een nieuw seizoen :)

Momenteel halfweg seizoen 5. Het boek hebben ze voor niet veel meer gebruikt dan WC-papier. Nee, ik ben geen boeknerd die aan iedereen moet laten weten dat ik het boek heb gelezen en dat het zoveel beter is. Het enige waar ik me echt aan stoor, is dat ze overal liefde in proberen steken waar het niet past en waar het juist wel is, komt het er niet goed uit.

Voeg daar ook misschien maar de allerlaatste scene uit seizoen 5 bij.

Link to comment
Delen op andere websites

Momenteel halfweg seizoen 5. Het boek hebben ze voor niet veel meer gebruikt dan WC-papier. Nee, ik ben geen boeknerd die aan iedereen moet laten weten dat ik het boek heb gelezen en dat het zoveel beter is. Het enige waar ik me echt aan stoor, is dat ze overal liefde in proberen steken waar het niet past en waar het juist wel is, komt het er niet goed uit.

Ben hier juist blij om, werd een beetje ziek van al die mensen die spoilers verspreiden uit het boek, terwijl de show nog lang niet zover was. Anderzijds, wel geweldig hoe ver sommigen gaan om hun theorieën over het verhaal te onderbouwen door een reeks van quotes/fragmenten uit het boek op een rij te zetten.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Is Jon Snow dood?

Zowel uit het boek als uit de serie valt het niet met volle zekerheid te zeggen. Al lijkt het me persoonlijk sterk dat hij zoiets overleeft. Verder denk ik ook dat het verhaal in het noorden zonder Jon Snow vele malen spannender kan worden dan met.

Link to comment
Delen op andere websites

Om de een of andere reden geloof ik toch wel in dat hele Azor Ahai en R+L=J verhaal. Maar je weet het maar nooit met deze show, GRRM is een genie als het erop neer komt om ons op het verkeerde been te zetten. Tal van hints in de boeken, natuurlijk is er dan een select groepje nauwkeurige lezers die de hele community op hun kop kunnen zetten. Ik kan niet wachten tot april :roll:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Het zou te cliché zijn denk ik als Stannis niet dood is, dat Brienne bijvoorbeeld in de boom zou hebben gehakt. GoT is wel een serie waar ze mensen met bosjes afslachten dus het zou me niets verbazen als we de eerste aflevering zien hoe het hoofd naast het lichaam ligt. Of ze heeft wel gemist, haalt nog een keer uit en dan is hij dood. Zij was namelijk nogal erg van haar eed.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Het zou te cliché zijn denk ik als Stannis niet dood is, dat Brienne bijvoorbeeld in de boom zou hebben gehakt. GoT is wel een serie waar ze mensen met bosjes afslachten dus het zou me niets verbazen als we de eerste aflevering zien hoe het hoofd naast het lichaam ligt. Of ze heeft wel gemist, haalt nog een keer uit en dan is hij dood. Zij was namelijk nogal erg van haar eed.

Op de wiki is het confirmed dat ie dood is in de serie.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...