Jump to content

Game of Thrones


Jimmiefitz

Recommended Posts

  • Reacties 157
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    25

  • .Sharingan

    21

  • moechy

    17

  • Jimmiefitz

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weken later...

Tegen dat dat seizoen/volgende boek eindelijk uit is, ben ik alles van het verhaal alweer vergeten. Ik weet echt niet wat te verwachten eigenlijk, zowel van het boek als de serie.

Maar als Jon Snow niet dood is, dan stop ik gewoon met te volgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Tegen dat dat seizoen/volgende boek eindelijk uit is, ben ik alles van het verhaal alweer vergeten. Ik weet echt niet wat te verwachten eigenlijk, zowel van het boek als de serie.

Maar als Jon Snow niet dood is, dan stop ik gewoon met te volgen.

Waarom, thebug? Dat is voor veel mensen juist de gewenste voortzetting van die verhaallijn.
Het zou absoluut niet "des Game of Thrones" zijn...

...als ze terugkomen op de eerder genomen beslissing om Jon Snow dood te laten gaan. Er zijn al zoveel main characters verdwenen dat het raar zou zijn als er nu opeens een uitzondering zou worden gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou niet meer raar zijn als Jon Snow wel degelijk Azor Ahai is of iets in die richting. Melissandre is net bij Castle Black aangekomen en zij was door de Lord of Light naar Westeros gestuurd om deze beloofde prins te dienen. Dezelfde god die Thoros van Myr dient en hem in staat stelt Beric weer tot leven te laten komen [s03e05]. Het feit dat Jon Snow vermoord is, heeft hem wel verlost van zijn geloften aan de Night's Watch.

Jon Snow is dood, maar ik zie hem dus nog wel terugkeren tot leven. Maar ik ben dan ook iemand die gelooft dat Stannis nog leeft :cab:

Wat denken jullie van

? Met andere woorden: een theorie die stelt dat Jon niet de zoon is van Eddard, maar van zijn zus Lyanna en Rhaegar Targayen.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...