Jump to content

Game of Thrones


Jimmiefitz

Recommended Posts

Zoals ik al eerder in het topic aangaf, lijkt het me veel interessanter voor de verhaalontwikkeling in het Noorden als Jon Snow dood is. Dan is The Night's Watch helemaal in wanorde, Stannis zijn leger vermorzeld en kan niemand de Boltons in Winterfell nog belegeren. En vooral: niemand meer die de White Walker tegenhoudt om Westeros binnen te sluipen. Misschien moet Jon Snow daar niet voor dood, maar moet hij minstens geen commander meer zijn. Hoewel hij sowieso nog wel genoeg volgers zou hebben binnen de Night's Watch, zelfs al is hij geen commander meer.

...als ze terugkomen op de eerder genomen beslissing om Jon Snow dood te laten gaan. Er zijn al zoveel main characters verdwenen dat het raar zou zijn als er nu opeens een uitzondering zou worden gemaakt.

Die beslissing is niet gemaakt, zowel in de serie als in het boek. We zullen gewoon moeten wachten. Al lijkt het me niet meer dan logisch dat hij dood is, want je kan toch echt niet om die dolksteken heen.

Het lijkt me niet echt anders te kunnen dan dat Jon Snow dood is, maar van Stannis weet ik het niet zo zeker. Ik zou eerder zeggen dat hij wel nog leeft.

Wat R+L=J betreft: tijdens het lezen van de boeken ben ik daar zelf ook aan beginnen denken, zelfs al had ik nog nooit van de theorie gehoord. Er zijn veel dingen voor te zeggen, maar ik denk toch van niet.

5eef1i2D2Htl.jpg

Je kan maar zeker op 3 verschillende families uitkomen in die quiz? :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 157
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    25

  • .Sharingan

    21

  • moechy

    17

  • Jimmiefitz

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dan is The Night's Watch helemaal in wanorde, Stannis zijn leger vermorzeld en kan niemand de Boltons in Winterfell nog belegeren. En vooral: niemand meer die de White Walker tegenhoudt om Westeros binnen te sluipen.

Niemand behalve Littlefinger, die met een leger op weg is om het Noorden te veroveren.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 3 maanden later...
  • 1 maand later...

De meeste fans zitten nu wel te hameren op de R+L=J theorie (wie niet weten wat het is, jullie lopen achter). En de algemene gedachte is dat Jon Snow of Deanarys de Azor Ahai is en met Tyrion zijn ze alle 3 van de familie Valyrian. Eigenlijk hoop ik dat in dit seizoen 6 Jon Snow of Deanarys echt dood gaat zonder dat er twijfel over mogelijk is om deze theorie flink te ontkrachten. Dat we na Eddard Stark en Joffrey Baratheon weer een flinke spraakmakende dood hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Gister ep2 gekeken, veel bizarre shit!

Jon Snow is alive! icon_mrgreen.gif

EN Roose Bolton had ik niet meteen zien aankomen.

Ik zag het al meteen aankomen toen ik die dolk zag die Ramsay om zijn middel had hangen. Ik weet niet of die 'm altijd draagt, maar dit was de eerste keer dat die mij opviel en meteen dacht ik al van 'Rust zacht Roose'.

De dood van King Greyjoy zagen we natuurlijk al een tijdje aankomen puh2.gif

Ik hoop wel dat de Greyjoys wat beter naar voren worden gebracht dit seizoen. Aangezien ze Mads Mikkelsen wouden casten voor een van de broers, heb ik er wel vertrouwen in. In ieder geval even wat beter vertellen dan de Dorne storyline in s5.

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk jammer dat Jon leeft, had hem liever opgebrand zien worden in een ritueel vuur. :7 Nu kun je de hele storyline bijna uittekenen dat Jon de Wall gaat hervormen met wildlings, ze samen vechten tegen de White Walkers en Jon gaat vervolgens een sleutelrol spelen in het herstellen van de orde in Westeros. Nee ik had hem liever zien gaan. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Jouw theorie gaat alleszins niet op BB. Aangezien "His watch has ended" nadat ie doodgegaan was, kan ie eindelijk winterfell heroveren. Oathbreaker slaat dan ook niet op hem, maar wel op de Umbers, die de starks verraden door Rickon Stark uit te leveren aan Ramsay. RIP shaggy dog.

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand nog wakker die mij kan vertellen hoe laat ik ongeveer de nieuwe ep uit de lucht kan trekken? Aangezien het normale leven morgen toch stilstaat en ik nog genoeg te gaan heb met Uncharted, dacht ik erover om wakker te blijven icon_rolleyes.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...