Jump to content

Game of Thrones


Jimmiefitz

Recommended Posts

Ik vind Arya anders echt een onwijs toffe meid, veel beter dan zo een zieligerd zoals Sansa of de manipulatieve krengen als Margaery en Cersei.

Nou vind ik Margaery wel echt een geile chick hoor, daar niet van.. bloos.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 157
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    25

  • .Sharingan

    21

  • moechy

    17

  • Jimmiefitz

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Arya > Margaery. *grabs popcorn*

pica in spoiler

maii-1024x1024.jpg

Heel veel mensen haten op haar, en op dr wenkbrauwen. Maar i dont give a shit. hot as hell, girl with no name <3

Bewerkt: door .Sharingan
Link to comment
Delen op andere websites

Jon en Sansa gaan winterfell veroveren, daenarys heeft haar leger verdriedubbeld en kan slavers bay weer heroveren, theon greyjoy is weer thuis en kan rustig herstellen, Arya heeft haar ogen terug en kan badass zijn. De lannisters en tyrells verzamelen een leger tegen de high scept.

En ik wacht rustig tot George RR Martin ons een klap in het gezicht geeft en dat iedereen dood gaat. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Net ep5 gekeken en ik vond het eigenlijk wel een hele goeie. Als de rest van het seizoen dit niveau volhoudt, kan het nog een best prima seizoen worden.

Ik snap eigenlijk helemaal niks van Brans krachten.. Of eigenlijk, wat de krachten van three-eyed-raven waren en waarschijnlijk die van Bran zullen zijn.

Euron was trouwens echt badass yep.gif Lijkt er toch op dat mijn wens wat betreft Iron Islands story arc tot vervulling wordt gebracht.

"Ik hoop wel dat de Greyjoys wat beter naar voren worden gebracht dit seizoen. Aangezien ze Mads Mikkelsen wouden casten voor een van de broers, heb ik er wel vertrouwen in. In ieder geval even wat beter vertellen dan de Dorne storyline in s5."

Al met al, dit is de eerste episode dat ik weer echt uitkijk naar de volgende smile3.gif

Hier by the way de preview van de volgende ep, voor het eerste dat ik 30 seconden vrijmaak voor het bekijken van een preview puh2.gif

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat we Euron voorlopig niet meer zien. Theon en zus zijn vertrokken met de beste boten van de vloot. De storyline van Euron zou zich dan richten op de bouw van 1000 boten, vrij saai en dat kan wel 2 seizoenen duren (als hij dan nog leeft).

Link to comment
Delen op andere websites

Hangt er vooral vanaf of ze Victarion in de show brengen of niet. Ik ben momenteel met de boeken bij deel 3 en daar speelt deze andere broer van Balon een aardig belangrijke rol in. Nou worden de verschillen boek|serie met elke aflevering weer groter, maar het zou zonde zijn om Victarion eruit te knippen. Meer Ironborne in de show zou toch wel fijn zijn, niet waar?

Link to comment
Delen op andere websites

Als iemand zonder HBO zometeen legaal de episode wilt kijken, kun je mij PM'en voor een stream link. Alles legit, ze hebben rechten om het te streamen. 1080p

nvm, laggy as fuck.

Bewerkt: door .Sharingan
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...