Jump to content

norik

Wil jij cheats in GTA V?  

57 leden hebben gestemd

  1. 1. Wil jij cheats in GTA V?

    • Ja
      41
    • Nee
      13
    • Hangt er van af (comment)
      3


Recommended Posts

Simpel post hier welke cheats je in gta 5 zou wiillen en eventueel hoe je de cheat moet invoeren bv met je gsm ingame op de pc...Ik zouw zeker de superpunch terugwillen uit tbogt en dat je de cheats ingame kan invoeren omdat als je beshoten word gaat je telefoon steeds weg.>>> Door Jacky-2007: Topictitel vertaald naar AN<<<

>>> Door Jesperkaj: Topictitel veranderd in [Discussie] Cheats.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 116
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GrandTheftHaye

    9

  • Tommie59

    5

  • Crazy-Ghost

    5

  • Phoenyxar

    4

Met je telefoon. Kan je je cheats opslaan en snel aanklikken.

Nooit politie achter je aan.

Onsterfelijk. ( Voor alles! Van explosieven tot vallen van hoge gebouwen :D :D )

Oneindig kogels.

Explosieve vuistslag (Vond ik wel geinig in TBOGT :puh: )

Explosieve sniperkogels.

Hydra

Rhino (Als die er is :) )

Hunter ( Als die er ook is ;) )

Wapen packs.

Weer (Heel belangrijk, haat regen. :) )

Hoger springen.

Iedereen rekruteren (Heb ik echt gemist :( )

Eenpersoons driveby

Op water rijden.

Vliegen met je auto.

Link to comment
Delen op andere websites

Het was ook wel leuk dat je voetgangers je kon laten aanvallen.

Als je dan ook nog de cheat invoerde dat ze wapens hadden, moest je echt oppassen voor degene met de rocket launchers.

Een jetpack of iets dergelijk waardoor je overal op kunt, mag ook wel terugkomen. Al vind ik het voor het realisme wel belangrijk dat je het niet zonder cheat kunt doen, bij SA kon je de jetpack altijd oppikken zonder cheat als je ver genoeg was gevorderd in de storyline.

En de cheats hierboven mogen ook terugkomen, al bedenk ik net dat een jetpack ietwat onnodig is als je een helikopter hebt. Het is wel wat moeilijker om op sommige plaatsen te geraken, maar het moet ook een uitdaging blijven.

Link to comment
Delen op andere websites

Eerst speel ik GTA V uit zonder cheats, maar als er echt leuke cheats zijn dan speel ik de game voor de tweede keer uit met cheats. Iets wat ik bij bijvoorbeeld GTA San Andreas en Saints Row The Third ook heb gedaan, dat soort games zijn gewoon leuk om in te cheaten. Alleen als er in GTA V dezelfde magere cheats als in GTA IV zitten, dan doe ik niet alleen de eerste keer maar ook de tweede en derde keer zonder cheats. Omdat je toch wel oneindig kogels, oneindig sprinten, oneindig leven enzovoort wilt hebben als cheats. En niet alleen weaponpacks.

Link to comment
Delen op andere websites

Met je telefoon. Kan je je cheats opslaan en snel aanklikken.

Nooit politie achter je aan.

Onsterfelijk. ( Voor alles! Van explosieven tot vallen van hoge gebouwen :D :D )

Oneindig kogels.

Explosieve vuistslag (Vond ik wel geinig in TBOGT :puh: )

Explosieve sniperkogels.

Hydra

Rhino (Als die er is :) )

Hunter ( Als die er ook is ;) )

Wapen packs.

Weer (Heel belangrijk, haat regen. :) )

Hoger springen.

Iedereen rekruteren (Heb ik echt gemist :( )

Eenpersoons driveby

Op water rijden.

Vliegen met je auto.

Eenpersoons driveby zit al in GTA4, dus waarom zou je die als cheat willen zien?

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen is Elvis/iedereen is clown :7 Ze slaan allebei nergens op, maar vond ze altijd wel grappig in GTA:SA :puh: Wat mij betreft komen alle GTA:SA cheats terug, heb er veel plezier mee beleefd. In GTA IV heb ik geen cheats gebruikt, simpelweg omdat ik die niks aan vind. Daarom heb ik maar een trainer gedownload...

Verder hoop ik dat je ze niet met je mobiel moet invoeren, maar dat je op F5 (of een andere knop) drukt en dat het spel dan pauzeert en er een balk tevoorschijn komt waar je cheats kunt invoeren, en er een lijst verschijnt met eerder gebruikte cheats die je zo kunt aanklikken.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij bedoelt dat je net zoals in San Andreas een cheat had waardoor je kon richten voor een Drive-by vanuit de bestuurdersstoel.

Dat kon gewoon in GTA IV hoor.

Ja, je hebt gelijk. Sorry ;) Zat bij SA cheats te kijken welke cheats ik leuk vond en ik had deze erbij gedaan. Was vergeten dat het gewoon in gta IV ook kon. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Kleine nuance, harry1985. Cheats worden er niet voor niets ingezet door de makers zelf. Niet te verwarren met cheaters / hackers online die de game verzieken voor de gewone gebruikers. ;)

Ik gebruik ze zelf niet in IV, maar dat komt vooral omdat ik de singleplayer liever echt als een verhaal wil ervaren. Ik hoop dan ook dat Rockstar Games in GTA V het weer mogelijk maakt om de volledige HUD uit te schakelen, want dat speelt zo lekker realistisch.

Ik hoop zelf dat er vooral wat humoristische cheats worden toegevoegd aan de game, zodat je het serieuze karakter even kan vergeten. Bijvoorbeeld zoiets als een "no gravity" cheat, of een "riot" cheat, waarmee de omgeving ineens een stuk chaotischer wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf vind ik de explosieve "vuistslag" echt hilarisch om te gebruiken, dat gecombineerd met enkele spawn-cheats van voertuigen (zitten er toch altijd in) geeft dat vrij veel plezier wanneer je je even los van het verhaal wat lol wilt gaan trappen. Neem dat trappen maar vrij letterlijk, want met die explosieve vuistslag trap je echt alles rond wat je wilt ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Van mij mogen ze alle cheats die ze in GTA's hebben gebruikt terug laten komen in GTA V, sommige cheats waren gewoon echt handig en grappig :clown:

Cheats invoeren in GTA IV vond ik echt makkelijk en nog leuk ook, het was gewoon een mobielnummer. Als je de cheat invoerde, werd die cheat gelijk opgeslagen naar je mobiel. En hadt je de cheat een keer nodig ging je gewoon naar je mobiel, je zocht je cheat op die je wilt hebben en spawnde er gelijk een voertuig voor je neus :D

Link to comment
Delen op andere websites

Cheats invoeren in GTA IV vond ik echt makkelijk en nog leuk ook, het was gewoon een mobielnummer. Als je de cheat invoerde, werd die cheat gelijk opgeslagen naar je mobiel. En hadt je de cheat een keer nodig ging je gewoon naar je mobiel, je zocht je cheat op die je wilt hebben en spawnde er gelijk een voertuig voor je neus :D

Ik vond dat niet zo handig met die telefoon.

Als je politie achter je aan had,en je was lopend.

Moest je elke keer naar die telefoon en met de pijtjes naar de cijfers doen.(op PC dan)

En als ze schoten was je de telefoon weer kwijt.

Of ze hielden je aan.

Ik heb liever dan je zoals in San Andreas gewoon de cheat kan invoeren.

Zonder telefoon of dergelijke.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...