Jump to content

norik

Wil jij cheats in GTA V?  

57 leden hebben gestemd

  1. 1. Wil jij cheats in GTA V?

    • Ja
      41
    • Nee
      13
    • Hangt er van af (comment)
      3


Recommended Posts

  • Reacties 116
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GrandTheftHaye

    9

  • Tommie59

    5

  • Crazy-Ghost

    5

  • Phoenyxar

    4

Cheats Wenslijst:

  • Riot Mode - Lekker chaos!
  • Cars can Fly - Deze miste ik echt in GTA IV!
  • Cars can drive on Water - Deze miste ik ook!
  • Green Lights Cheat - Zoals hiervoor al werd gezegd, alle stoplichten op groen: CHAOS!
  • Slo-mo (Slow Down Gameplay) - Tsja, slow-motion, moet ik verder nog wat zeggen?
  • Everyone is Armed - Chaos/Oorlog op de straten! Vuurgevechten!
  • Recruit Anyone - Spreekt voor zichzelf.
  • Rocketman - Een Jetpack met realistische physics, dat moet ik zien!
  • Infinite Health - Oneindig leven, voor waneer je gewoon even niet dood wilt gaan.
  • Certain Death (Sigaret Cheat) - Letterlijk een kankerstaafje. :7
  • Still Like Dressing Up - Verander je player in het model van een willekeurige ped.
  • GetThereFast - Sabre Turbo (Speciale Sabre, opgevoerd)
  • Fanny Magnet - Vrouwen volgen je en ontvangen een willekeurig wapen, en vechten voor je.
  • Zombie Mode - Kom op, deze cheat wil iedereen toch? De Ondoden die de straten terroriseren. In het begin van de cheat zijn nog niet alle mensen zombies en vallen de zombies andere mensen ook aan, en zie je overal gevechten, en auto's die als een speer door de straten crossen en ongelukken veroorzaken, om uitendelijk zelf ook de fout in te gaan. En later zijn de meeste/alle mensen dood en zit je in de geïnfesteerde stad als de enige overlevende.
    ZIE JE HET AL VOOR JE!?

Ik wil gewoon weer lollige, hilarische gameplay veranderende en misschien wel schokkende cheats. ^^

Zombie Mode? Da's pas een nutteloze cheat. Ga dan lekker warrock spelen ofzo, maar kom op, een zombie mode in GTA? Dat past niet bij GTA :)

Maar de rest mag d'r van mij wel in :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil dolgraag een cheat dat alles voor 10 seconden naar Jaren '80 zwart-wit stijl verandert en er ineens een smilende Hitler-lookalike op je afkomt en gaat buikzingen met een pop die hem constant aankijkt van "Wie de fuck ben jij?" en dan staat ie op en dan zijn de 10 seconden voorbij.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...