Jump to content

norik

Wil jij cheats in GTA V?  

57 leden hebben gestemd

  1. 1. Wil jij cheats in GTA V?

    • Ja
      41
    • Nee
      13
    • Hangt er van af (comment)
      3


Recommended Posts

  • Reacties 116
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GrandTheftHaye

    9

  • Tommie59

    5

  • Crazy-Ghost

    5

  • Phoenyxar

    4

Geen cheats bekend maken is het leukste. cheats verpesten je hele dure spel ook nog eens. ik kan teminste met al mijn trots zeggen dat ik alle gta games vanaf deel 1 alles zonder codes gespeeld heb.

Cheats verpesten je spel niet. Waarom? Omdat je alleen je savegame verknalt. Je hele game blijft dus gewoon normaal. Komen geen magische krassen op. En je PC ontploft niet als je een cheat invoert

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Oldschool 3 area cheats zoals:

wapens

health

armor

verhoog wanted

verwijder wanted

zwevende auto's (favoriet)

Jetpack (hoop dat het niet vindbaar is en je het alleen kan cheate)

Gemiddelde standaard cheats dus. Denk niet dat zwevende autos ook komen omdat het tegenwoordig niet meer zo speciaal is om in de lucht te zijn

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Cheats invoeren in GTA IV vond ik echt makkelijk en nog leuk ook, het was gewoon een mobielnummer. Als je de cheat invoerde, werd die cheat gelijk opgeslagen naar je mobiel. En hadt je de cheat een keer nodig ging je gewoon naar je mobiel, je zocht je cheat op die je wilt hebben en spawnde er gelijk een voertuig voor je neus :D

Ik vond dat niet zo handig met die telefoon.

Als je politie achter je aan had,en je was lopend.

Moest je elke keer naar die telefoon en met de pijtjes naar de cijfers doen.(op PC dan)

En als ze schoten was je de telefoon weer kwijt.

Of ze hielden je aan.

Ik heb liever dan je zoals in San Andreas gewoon de cheat kan invoeren.

Zonder telefoon of dergelijke.

op de pc is het misschien wel makkelijker maar op de playstation 3 of xbox is dat veel lastiger om all die toetsencombinaties elke keer in te drukken

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop wel stalen bloemen anders win je echt nooit van die gast :muur:

verder wil ik gewoon een cheat voor elk soort voertuig: in ieder geval eencheat voor een hydra (of hoe de straaljager ook gaat heten) , voor een boot, sportwagen, gezinswagen, bus(je), motor, helikopter, quad, duikboot, en uitrusting zoals parachute en duikpak. cheats die verder geen invloed hebben op trophy's/ achievements.

verder gebruik ik weinig cheats, ik vind het erg irritant om naar de juiste spullen te zoeken als ik een keer willen duiken of parachute springen

Bewerkt: door GrandTheftHaye
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Zoals de titel al aangeeft: Wil jij dat er weer cheats terugkomen in GTA V? Laat je stem horen in de poll!

Nog een paar vragen:

- Wat voor cheats zie je het liefste terug?

- Hoe zullen de cheats ingevoerd moeten worden?

- Kun jij een cheat bedenken die extra in de game moet? (Zelf verzonnen dus)

Laat jullie reacties maar komen!

>>> Door Jesperkaj: Topics samengevoegd.<<<

Bewerkt: door Jesperkaj
Link to comment
Delen op andere websites

Wat mij betreft komen er in GTA V géén cheats. Ik heb werkelijk nooit de lol daarvan gezien, dus dat mag Rockstar van mij wel achterwege laten. Aan de andere kant: gebruik ervan kun je zelf bepalen, dus om aan de gamers tegemoet te komen die het wél tof vinden, zou Rockstar er natuurlijk goed aan doen om wel cheats in de game te stoppen. Dat doen ze denk ik dan ook gewoon, maar mij doen ze er dus geen plezier mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja. Cheats zijn een groot deel van een GTA, het is je eigen keuze of je ze gebruikt. En ja, ik gebruik ze ook voor missies etc. Nouja waarom zou je dan mijn plezier afpakken door ze er niet in te stoppen. :')

Link to comment
Delen op andere websites

Cheats die je voordeel in het spel geven zoals geen Wanted of geen health verlies moeten er van mij niet in.

Maar van die Fun cheats voor speciale voertuigen mogen er wel eventueel in. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruikte in GTA IV heel vaak cheats, maar in GTA V wil ik dat alleen nog maar doen in een aparte savegame. Dus eentje met de story (zonder cheats) en eentje voor de cheats. Dan heb je uiteindelijk ook meer te doen. Bij GTA IV werd alles een stuk 'makkelijker' en dat werkte eigenlijk nogal in z'n nadeel (vandaar dat ik later ook een keer de verhaallijn zonder cheats heb gedaan, wat toch weer leuker was).

Anyway, cheats moeten er sowieso in, vind ik. Dat is gewoon een traditie bij de hele GTA-reeks en die mogen ze niet breken. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik nooit cheats, maar een GTA zonder cheats is als een café zonder bier. Waarschijnlijk ga je ze weer via de telefoon moeten invoeren. Dan maar hopen dat de telefoon niet verdwijnt als je beschoten wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...